Nowy serwis internetowy Związku Banków Polskich

Opublikowano: 29 marca 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Związek Banków Polskich uruchomił nowy serwis internetowy. Jest to reakcja na dynamiczne zmiany zachodzące w gospodarce i sektorze bankowym oraz na nieustannie rosnące oczekiwania internautów w zakresie jakości informacji i usług dostępnych w sieci. Nowy serwis zaprojektowała oraz zrealizowała agencja marketingu interaktywnego, Infinity Group.

Główne zadania nowego serwisu to bieżące przekazywanie informacji oraz upowszechnianie wiedzy z zakresu bankowości i gospodarki w Polsce oraz budowanie świadomości społecznej i odpowiedzialnych postaw w zakresie poruszanej problematyki wśród możliwie szerokiego grona odbiorców. Przemysław Barbrich mówiąc o zrealizowanym projekcie podkreśla: 'Związek Banków Polskich dostrzega rosnące oczekiwania środowiska bankowego względem Internetu. Coraz większy odsetek społeczeństwa szukając w sieci informacji oraz wybranych usług zwraca uwagę na ich jakość. Związek reprezentuje ten sektor gospodarki, w którym wykorzystanie Internetu jest bardzo wyraźne. Stąd również wynika troska o jakość serwisu, który w branży finansowej staje się istotnym medium.'

Związek Banków Polskich zrzesza blisko sto banków. Podmiotami stowarzyszonymi ze Związkiem są Giełda Papierów Wartościowych i Krajowa Izba Rozliczeniowa. Fakty te obligują ZBP do przekazywania informacji ważnych z punktu widzenia rynku finansowego, jego podmiotów i uczestników – przede wszystkim klientów banków. Z myślą o nich, jak również o specjalistach pośrednio i bezpośrednio związanych z sektorem bankowym, ZBP zadecydował o zamieszczeniu w serwisie bieżąco aktualizowanych informacji. Dotyczą one sytuacji gospodarczej w kraju i kondycji sektora bankowego. Informacje dostarczane są na serwis przez współpracujące ze Związkiem podmioty: GUS, NBP, Polskie Radio, money.pl i e-prasa.com. W ramach serwisu istnieje również możliwość uczestnictwa w ekonomicznych kursach e-learningowych przygotowanych przez NBP, a w przeciągu kilku miesięcy uruchomione zostaną czaty z ekspertami ZBP przygotowywane we współpracy z jednym z największych podmiotów medialnych w Polsce.

Ważnym elementem serwisu jest podstrona Klubu Polska 2015, miejsca spotkań i dyskusji przedstawicieli elity nauki polskiej ze środowiskiem finansowo-bankowym, mediami i światem biznesu. Zadaniem Klubu jest przede wszystkim promowanie myślenia strategicznego na temat kierunków i metod wspierania rozwoju Polski, ze szczególnym uwzględnieniem szans, wyzwań i zagrożeń, jakie wiążą się z przekształceniami zachodzącymi w rozszerzonej UE oraz procesami globalizacji.

Autorem nowego serwisu jest agencja marketingu interaktywnego Infinity Group, która ze Związkiem Banków Polskich współpracuje już od 3 lat, kiedy agencja wykonała pierwszy serwis Związku. W obecnym projekcie Infinity Group wykorzystała autorskie rozwiązania informatyczne. Klientowi została udostępniona platforma IG eContent, która pozwala zarządzać treściami serwisu osobom nieposiadającym wiedzy informatycznej. Konrad Kudraszow, Dyrektor Kreacji i Strategii Infinity Group ufa, że Związek Banków Polskich zapraszając agencję do realizacji projektu dał wyraz zaufania i zadowolenia z dotychczasowej współpracy.

'Projekt w dużej mierze polegał na doradztwie w zakresie struktury i funkcjonalności portalu oraz optymalizacji nawigacji. Cieszy mnie, że poprzez tą współpracę możemy mieć także swój skromny wkład w proces integrowania i rozwoju środowiska finansowego' – mówi Konrad Kudraszow. Dla Infinity Group to kolejny projekt realizowany w branży finansowej, który umacnia pozycję agencji w tym sektorze. Wcześniej agencja uruchomiła serwis w Polskim Stowarzyszeniu Inwestorów Kapitałowych. Obecnie pracuje dla TUnŻ Nordea S.A. oraz Citibank Handlowy.

http://www.zbp.pl/

Sylwester KozakNowy serwis internetowy Związku Banków Polskich

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.