W pierwszych dniach marca ruszył serwis konsumencki sklepy24.pl skierowany do osób kupujących online. Redakcja serwisu stworzyła obszerny katalog sprawdzonych sklepów internetowych. Konsumenci znajdą w serwisie również porady dotyczące przysługujących im praw, wskazówki dotyczące bezpieczeństwa internetowych zakupów i płatności oraz forum dyskusyjne.
W sieci jest już wiele katalogów stron WWW, ale niewiele specjalizuje się w selekcjonowaniu i sprawdzaniu wiarygodności sklepów internetowych. Dzięki sklepy24.pl można szybko poznać ofertę sprzedawcy i proponowane warunki zawarcia transakcji, a także przeczytać opinie dotychczasowych klientów.
Dodatkowo redakcja serwisu wzięła na siebie ciężar kontroli regulaminów sklepów, szczególnie pod względem spełnienia ustawowych wymogów informacyjnych, przyznając najlepszym z nich wyróżnienie Trusted Store – Wiarygodny Sklep.
'Naszym celem jest stworzenie przyjaznego klimatu wokół zakupów online poprzez promocję tej formy handlu i edukację konsumencką, a także wspieranie właścicieli sklepów w doskonaleniu jakości ich usług’ tłumaczy Piotr Jarosz, szef i redaktor serwisu. – 'W pierwszej kolejności zamierzamy skoncentrować się na dopracowaniu i rozszerzeniu tematycznym poradnika konsumenckiego. Zależy nam też na znalezieniu partnerów współpracujących z nami przy certyfikacji sklepów internetowych.’
Serwis konsumencki sklepy24.pl może stać się ulubioną stroną startową osób kupujących przez internet oraz miejscem, do którego warto zajrzeć w przypadku problemów z zakupami online.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.