Pod adresem www.tfkable.pl uruchomiony został nowy serwis korporacyjny TELE-FONIKA Kable S.A.
Użytkownicy znajdą w nim wszystkie niezbędne informacje o spółkach Grupy przedstawione w użytecznej formie w czterech wersjach językowych. Serwis internetowy jest ważnym elementem nowej strategii informacyjnej o Spółce, którą przyjął Zarząd TELE-FONIKI Kable S.A.
Głównymi założeniami projektu było odświeżenie szaty graficznej i zwiększenie funkcjonalności stron. Zmiany wymagało również dostosowanie strony www do przemian zachodzących w Spółce.
Za realizację odpowiedzialna była agencja interaktywna Empathy Interactive. „Współpracujemy z firmą TELE-FONIKA Kable S.A. od 2004 roku. Wykorzystując doświadczenia z poprzednich realizacji, jak również analizy statystyk oglądalności dotychczasowego serwisu www stworzyliśmy miejsce, które z sukcesem wspierać będzie działania komunikacyjne Grupy.” – mówi Tomasz Wesołowski, dyrektor generalny Empathy Interactive Wdrożenie zrealizowane zostało w oparciu o autorski system zarządzania treścią eiCMS.
Nowy serwis TELE-FONIKA Kable S.A. zawiera wiele ciekawych rozwiązań, takich jak interaktywna mapa przedstawicielstw handlowych, czy możliwość rozsyłania newslettera za pomocą platformy do mailingów. Serwis sukcesywnie rozbudowywany będzie o nowe funkcjonalności.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.