Milion złotych na finansowanie startupów e-commerce

Opublikowano: 29 października 2014. Kategoria: Rynek Startupy. Tagi: , , , ,

Hedgehog Fund zapewni finansowanie do 1 mln złotych dla startupów rozwijanych w Laboratorium Innowacji Grupy Unity. Projekt ten ma na celu wsparcie najlepszych pomysł z zakresu szeroko rozumianego e-biznesu.

Sylwester KozakMilion złotych na finansowanie startupów e-commerce

Empathy dla Grupy Radiowej Agory

Opublikowano: 11 sierpnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

W minionym tygodniu spółka Empathy Interactive ukończyła z sukcesem wdrożenie nowego korporacyjnego systemu intranetowego wykonywanego na zlecenie Grupy Radiowej Agory, właściciela Radia Złote Przeboje, RoxyFM, Tok FM a także internetowego serwisu radiowego Tuba.fm System został zaprojektowany i wykonany , jako nowoczesne narzędzie usprawniające proces komunikacji wewnątrz spółki. Jego głównym zadaniem jest optymalizacja dystrybucji informacji pomiędzy poszczególnymi oddziałami i spółkami – …

Hanna LaskowskaEmpathy dla Grupy Radiowej Agory

Nowa strona dziennika „Super Express”

Opublikowano: 3 czerwca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

MURATOR S.A. oddał do użytku internautów nową wersję serwisu se.pl. Przygotowanie nowego portalu trwało pół roku. Nad jego powstaniem pracowali specjaliści działów informatyki i projektów internetowych MURATORA, szatę graficzną i architekturę informacji opracowała krakowska agencja interaktywna Empathy Interactive. W maju br. zakończono proces budowy poszczególnych kategorii tematycznych. Każda z nich ma swoją specyfikę i jest skierowana do innego odbiorcy. Dzięki …

Sylwester KozakNowa strona dziennika „Super Express”

Nowy serwis korporacyjny Grupy TELE-FONIKA

Opublikowano: 31 stycznia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Pod adresem www.tfkable.pl uruchomiony został nowy serwis korporacyjny TELE-FONIKA Kable S.A. Użytkownicy znajdą w nim wszystkie niezbędne informacje o spółkach Grupy przedstawione w użytecznej formie w czterech wersjach językowych. Serwis internetowy jest ważnym elementem nowej strategii informacyjnej o Spółce, którą przyjął Zarząd TELE-FONIKI Kable S.A. Głównymi założeniami projektu było odświeżenie szaty graficznej i zwiększenie funkcjonalności stron. Zmiany wymagało również dostosowanie …

Hanna LaskowskaNowy serwis korporacyjny Grupy TELE-FONIKA