Supermedia Interactive zakończyła pracę nad nowym serwisem internetowym Kuratorium Oświaty w Poznianiu. Projekt miał na celu odświeżenie wizerunku strony i poprawienie jej funkcjonalności.
Opracowany został projekt graficzny strony uwzględniający nową identyfikację wizualną Kuratorium. Kolorystyka serwisu została podporządkowana nowemu logo. Na stronie głównej wyeksponowane zostały treści przeznaczone dla różnych grup odbiorców serwisu: uczniów i rodziców, nauczycieli, dyrektorów oraz organów prowadzących. Dzięki temu usprawnione zostało wyszukiwanie treści na stronie.
Wprowadzone zostały nowe funkcje, takie jak szybki dostęp do aktualności poprzez zakładki, linki graficzne w niektórych działach, galerie zdjęć czy boksy z przydatnymi linkami, których ustawieniem użytkownicy mogą zarządzać, zmieniając pozycję boksów w serwisie.
Serwis został wdrożony w oparciu o uaktualnioną wersję systemu zarządzania treścią – Content Manager 3.0, co pozwoliło na ułatwienie pracy redaktora serwisu.
Nowy serwis to drugi projekt zrealizowany dla Kuratorium Oświaty w Poznaniu przez firmę Supermedia Interactive, która opracowała i wdrożyła również poprzedni serwis Kuratorium. Serwis dostępny jest pod adresem: www.ko.poznan.pl.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.