Getin Direct Sp. z o.o., dotychczasowy operator pierwszego polskiego Centrum e-biznesu oraz systemu komercyjnych kont pocztowych BOX43, przygotował i uruchomił nowy serwis informacyjny o firmie i świadczonych usługach dla biznesu z zakresu call center, contact center oraz kształtowania relacji z klientami: getindirect.pl.
Zgodnie z przyjętą strategią, Getin Direct rozwija swoją działalność w kierunku usług call/contact center dla biznesu, takich jak: obsługa infolinii, serwisów konsumenckich i reklamacyjnych, telebadania marketingowe, telesprzedaż czy budowa i aktualizacja baz danych. Elementem nowej oferty są również działania z zakresu kształtowania relacji z klientami: obsługa programów lojalnościowych oraz prewindykacja należności. W przypadku specyficznych potrzeb zleceniodawców mogą być przygotowane projekty indywidualnych, niestandardowych rozwiązań call/contact center.
Nowy serwis getindirect.pl w prosty i zrozumiały sposób prezentuje ofertę tradycyjnych usług call center oraz usług contact center, obejmujących dodatkowe kanały komunikacji, takie jak: faks, e-mail, SMS oraz czat on-line z konsultantem. Zainteresowani klienci mogą uzyskać dodatkowe informacje na temat świadczonych usług kontaktując się z konsultantami poprzez wybranie najwygodniejszego dla siebie kanału kontaktu, np. czat on-line.
Agenci call center Getin Direct, realizujący zlecane akcje telemarketingowe posiadają odpowiednie przeszkolenie i doświadczenie zdobyte m.in. w bieżącej obsłudze blisko 14.000 komercyjnych klientów Centrum e-biznesu. Wsparcie dla zespołu agentów stanowi zintegrowany system telekomunikacyjno-informatyczny dostarczony przez AVAYA – światowego lidera w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych i call/contact center.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.