Od 9 sierpnia 2005 pod adresem alegratka.pl działa w sieci nowy serwis ogłoszeniowy. Według Artura Cichonia, Wiceprezesa Zarządu spółki Gratka (prowadzącej także serwis Gratka.pl i Motofakty.pl), główną przyczyną uruchomienia nowego serwisu jest zaspokojenie rosnących potrzeb Internautów na tego typu serwisy.
'Użytkownicy prowadzonego przez naszą spółkę serwisu gratka.pl od dłuższego czasu zgłaszali potrzebę udostępnienia im miejsca gdzie można kupować i sprzedawać różnego rodzaju artykuły, często o małej wartości rynkowej, w prosty i łatwy sposób, nie ponosząc przy tym wysokich opłat za zamieszczanie ogłoszeń. Skąd pomysł na nazwę? Wydaje nam się, że stwierdzenie o jakiejś ofercie 'Ale gratka!’ opisuje wyjątkowo korzystne transakcje. Chcemy aby Alegratka kojarzyła się z super okazjami.’ – podkreśla Artur Cichoń.
Zaletą serwisu jest lekka i prosta budowa, szybkie wyszukiwanie oraz możliwość nieograniczonej możliwości zamieszczania ogłoszeń przez jednego użytkownika. Warunkiem zamieszczania jest posiadanie wykupionej aktywacji. Koszt aktywacji wynosi do 1,22 zł brutto za miesiąc. W serwisie dodatkowo można skorzystać z opcji automatycznego powiadamiania o nowych ogłoszeniach spełniających kryteria. W niedługim czasie planuje się wprowadzenie kolejnych udogodnień.
Serwis Gratka.pl, w nowej szacie graficznej, zostaje skoncentrowany na czterech działach ogłoszeniowych: Motoryzacja, Nieruchomości, Praca i Turystyka. Wszystkie pozostałe działy zostały przeniesione do Alegratka.pl.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.