K2 Internet prowadzi kampanię promocyjno-sprzedażową kart kredytowych BPH PBK – trzeciego pod względem aktywów banku w Polsce.
Promocja i sprzedaż kart kredytowych to kolejny projekt realizowany wspólnie przez Bank Przemysłowo-Handlowy PBK oraz K2 Internet. Jego głównym elementem jest samodzielny, produktowy serwis internetowy kartykredytowe.pl.
Użytkownicy serwisu mogą zapoznać się z szerokim wachlarzem oferowanych przez BPH PBK kart kredytowych, a mechanizmy analizy potrzeb i możliwości finansowych pozwalają wybrać najlepszą dla siebie kartę kredytową i bezpośrednio na stronie złożyć wniosek o jej wydanie. Serwis ułatwia również spotkania z doradcą kredytowym, kontakt e-mailowy i telefoniczny.
Przyjęta przez K2 Internet strategia promocji serwisu obejmuje aż 90 miejsc w sieci. Nowy kanał dystrybucji został zintegrowany z call centre Banku, a także obsługą klientów w oddziałach. Dodatkowym czynnikiem podnoszącym konkurencyjność oferty jest specjalna promocja cenowa związana z brakiem opłaty za wydanie pierwszej karty kredytowej w przypadku zamówienia jej on-line (obowiązuje do końca lipca).
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...