K2 Internet prowadzi kampanię promocyjno-sprzedażową kart kredytowych BPH PBK – trzeciego pod względem aktywów banku w Polsce.
Promocja i sprzedaż kart kredytowych to kolejny projekt realizowany wspólnie przez Bank Przemysłowo-Handlowy PBK oraz K2 Internet. Jego głównym elementem jest samodzielny, produktowy serwis internetowy kartykredytowe.pl.
Użytkownicy serwisu mogą zapoznać się z szerokim wachlarzem oferowanych przez BPH PBK kart kredytowych, a mechanizmy analizy potrzeb i możliwości finansowych pozwalają wybrać najlepszą dla siebie kartę kredytową i bezpośrednio na stronie złożyć wniosek o jej wydanie. Serwis ułatwia również spotkania z doradcą kredytowym, kontakt e-mailowy i telefoniczny.
Przyjęta przez K2 Internet strategia promocji serwisu obejmuje aż 90 miejsc w sieci. Nowy kanał dystrybucji został zintegrowany z call centre Banku, a także obsługą klientów w oddziałach. Dodatkowym czynnikiem podnoszącym konkurencyjność oferty jest specjalna promocja cenowa związana z brakiem opłaty za wydanie pierwszej karty kredytowej w przypadku zamówienia jej on-line (obowiązuje do końca lipca).
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.