URSA Polska uruchomiła pod adresem ursafoam.ursa.pl nowy serwis internetowy dla produktu URSA FOAM – płyt izolacyjnych z polistyrenu ekstrudowanego. Wykonawcą serwisu jest firma E-Media Consulting.
URSA FOAM to nowoczesny produkt do izolacji m.in. pomieszczeń mieszkalnych, piwnic, parkingów i podłóg przemysłowych oraz dróg komunikacyjnych. Serwis internetowy jest częścią kampanii promocyjnej płyt izolacyjnych URSA FOAM prowadzonej przez producenta – firmę URSA Polska.
Serwis został wykonany z wykorzystaniem technologii Flash. Projekt graficzny nawiązuje do drukowanych materiałów promocyjnych URSA FOAM. Na stronach serwisu znajdują się informacje na temat różnych możliwości zastosowania produktu oraz dane techniczne i parametry użytkowe płyt.
URSA Polska od pół roku prowadzi aktywną promocję swoich produktów w Internecie. Serwis URSA FOAM jest trzecim serwisem www uruchomionym w tym okresie. Pierwszym była witryna firmowa producenta, drugim serwisu produktowy dla folii izolacyjnych i membran dachowych URSA SECO. Przy realizacji działań internetowych URSA współpracuje z firmą E-Media Consulting, wykonawcą wszystkich trzech serwisów.
http://www.ursa.pl
http://www.e-media.pl
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.