Nowy serwis turystyczny – MojaSlowacja.pl

Opublikowano: 21 lipca 2005. Kategoria: Rynek. Tagi:

Z myślą o prawie 400 tys. Polaków, którzy co roku samodzielnie organizują wyjazdy na Słowację powstał serwis turystyczny – MojaSlowacja.pl. Jest on bogatym źródłem wiedzy o słowackich regionach turystycznych, parkach wodnych, kąpieliskach termalnych, jaskiniach, szlakach turystycznych, zabytkach i innych unikatowych miejscach.

Prezentowane w serwisie informacje uzupełniane są licznymi zdjęciami interesujących i wartych zobaczenia miejsc. Na stronach portalu znaleźć można mapę uzdrowisk termalnych oraz ich dokładny opis. Szczegółowo opisane są również wszystkie ważniejsze miasta słowackie wraz ze znajdującymi się tam zabytkami przyrody i kultury.

Ponadto portal oferuje praktyczne informacje o Słowakach i ich obyczajach, kuchni, o cenach na Słowacji, a także możliwościach podróżowania po tym kraju. Serwis oferuje również dodatkowe niezwykle przydatne dla turystów funkcje – kalkulator walutowy, umożliwiający szybkie przeliczenie polskich złotówek na słowackie korony i odwrotnie, a także rozmówki polsko-słowackie, zawierające najbardziej niezbędne zwroty. Przydatne informacje znajdą tu także kierowcy, którzy dowiedzą się miedzy innymi o przepisach drogowych i wymaganych opłatach.

Na stronach portalu znaleźć można ponadto bogatą bazę noclegów na Słowacji. Szeroka oferta obejmuje hotele, pensjonaty, kwatery prywatne, obiekty agroturystyczne, kempingi i inne. Każdy obiekt noclegowy umieszczony w bazie ma pełną prezentację, wraz ze szczegółowym opisem oferowanych usług, cenami, galerią zdjęć, a także księgą gości, w której znaleźć można komentarze innych turystów.

http://www.mojaslowacja.pl

Sylwester KozakNowy serwis turystyczny – MojaSlowacja.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.