E-media Consulting stworzyła nowy serwis internetowy dla marki URSA Materiały Izolacyjne, należącej do firmy Pfleiderer Technika Izolacyjna Polska Sp. z o.o. Nowy serwis obejmuje szczegółowe informacje na temat produktów izolacyjnych URSA oraz ich praktycznych zastosowań przy izolacji cieplnej, akustycznej i ogniowej budynków i obiektów przemysłowych.
Serwis składa się z sześciu najważniejszych działów (aktualności, o firmie, produkty, aprobaty i badania, obiekty referencyjne, kontakt). Szczególnie rozbudowany został dział dotyczący informacji o produktach URSA. Znajdują się tu nie tylko dane techniczne, opisy i zdjęcia produktów, ale również listy możliwych zastosowań wszystkich produktów, instrukcje montażu, aktualne cenniki oraz odpowiednie aprobaty techniczne.
Serwis skierowany jest do różnych grup odbiorców, zarówno do końcowych użytkowników produktów URSA, jaki i do dystrybutorów, hurtowników i partnerów handlowych firmy.
Uruchomienie nowego serwisu związane jest ze strategicznymi zmianami w firmie Pfleiderer. Udziały Pfleiderer Technika Izolacyjna, a z nimi markę URSA, przejął niedawno hiszpański inwestor – Grupa URALITA. Za zgodą urzędu antymonopolowego URSA będzie funkcjonowała samodzielnie, jako producent rozwiązań systemowych – spółka córka Grupy URALITA. Głównym produktem firmy w Polsce jest wełna mineralna z włókien szklanych URSA produkowana w zakładzie produkcyjnym w Dąbrowie Górniczej.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.