E-media Consulting stworzyła nowy serwis internetowy dla marki URSA Materiały Izolacyjne, należącej do firmy Pfleiderer Technika Izolacyjna Polska Sp. z o.o. Nowy serwis obejmuje szczegółowe informacje na temat produktów izolacyjnych URSA oraz ich praktycznych zastosowań przy izolacji cieplnej, akustycznej i ogniowej budynków i obiektów przemysłowych.
Serwis składa się z sześciu najważniejszych działów (aktualności, o firmie, produkty, aprobaty i badania, obiekty referencyjne, kontakt). Szczególnie rozbudowany został dział dotyczący informacji o produktach URSA. Znajdują się tu nie tylko dane techniczne, opisy i zdjęcia produktów, ale również listy możliwych zastosowań wszystkich produktów, instrukcje montażu, aktualne cenniki oraz odpowiednie aprobaty techniczne.
Serwis skierowany jest do różnych grup odbiorców, zarówno do końcowych użytkowników produktów URSA, jaki i do dystrybutorów, hurtowników i partnerów handlowych firmy.
Uruchomienie nowego serwisu związane jest ze strategicznymi zmianami w firmie Pfleiderer. Udziały Pfleiderer Technika Izolacyjna, a z nimi markę URSA, przejął niedawno hiszpański inwestor – Grupa URALITA. Za zgodą urzędu antymonopolowego URSA będzie funkcjonowała samodzielnie, jako producent rozwiązań systemowych – spółka córka Grupy URALITA. Głównym produktem firmy w Polsce jest wełna mineralna z włókien szklanych URSA produkowana w zakładzie produkcyjnym w Dąbrowie Górniczej.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.