Powstał nowy serwis internetowy Wydziału Produkcji Filmowej i Telewizyjnej Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi opracowany przez agencję SFeRa modern media solutions. Pod adresem film.lodz.pl znaleźć można bardzo rozbudowaną, zaawansowaną prezentację zawierającą szczegółowe informacje na temat wydziału, jego historii, wykładowców, absolwentów,
charakterystyki kierunków kształcenia.
Kandydaci na studia skorzystać mogą z informatora on-line, który oprócz wyczerpujących danych na temat procedury przyjęć i egzaminów wstępnych zawiera także interaktywny moduł rekrutacji. Ułatwia on wybór specjalizacji oraz umożliwia zapisanie się na studia. Ponadto odwiedzający serwis internauci mogą wyrazić swoją opinię na tablicy ogłoszeń, zapisać się na newsletter lub porozmawiać na czacie internetowym ze studentami szkoły filmowej.
Specjalnie dla studentów i wykładowców wydziału przygotowano zamkniętą strefę serwisu. Po wpisaniu loginu i hasła zarejestrowani użytkownicy mogą uzyskać bieżące informacje dotyczące organizacji zajęć, pobrać pliki z pomocami naukowymi oraz zapoznać się z tematami wykładów i uwagami wykładowców. Przy pomocy wewnątrzwydziałowej listy dyskusyjnej studenci mają możliwość zadania pytań pracownikom wydziału i zgłaszania aktualnych problemów związanych ze studiami.
Serwis Wydziału Produkcji przygotowany został przez agencję internetową SFeRa modern media solutions (www.sfera.net.pl) w oparciu o platformę CMS (zaawansowany system publikacji on-line) WebToDate (http://www.webtodate.pl). Umożliwia on m.in. wielopoziomową administrację serwisu za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Dzięki temu pracownicy i studenci wydziału mogą bez pomocy programistów swobodnie aktualizować i rozbudowywać zawartość serwisu. Poza tym na serwisie wykorzystano wiele interaktywnych modułów w technologii Flash wpływających na jego nowoczesny.
Nowy serwis internetowy Wydziału Produkcji jest chyba jednym z najbardziej zaawansowanych technologicznie i dopracowanych graficznie wśród obecnych w polskim internecie serwisów wyższych uczelni. Stanowi on element strategii Wydziału Produkcji Filmowej i Telewizyjnej mającej na celu rozszerzenie kierunków kształcenia studentów o zagadnienia dotyczące organizacji produkcji interaktywnych mediów cyfrowych. W niedalekiej przyszłości planowane jest uruchomienie w łódzkiej szkole filmowej nowej specjalizacji pod nazwą „Produkcja Mediów Cyfrowych”. W jej ramach kształcić się będzie organizatorów produkcji i producentów w dziedzinie produkcji internetowej, telewizji cyfrowej, komputerowych aplikacji multimedialnych, cyfrowych efektów specjalnych oraz produkcji wideo i DVD. Nowa specjalizacja zostanie uruchomiona najprawdopodobniej od lutego przyszłego roku.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.