Grupa AMP Media na zlecenie firmy Gastropolska.com wykonała stronę sklepu internetowego oferującego całą gamę produktów z branży HORECA. Celem działań było stworzenie klientom biznesowym łatwego dostępu do rozmaitych sprzętów gastronomicznych.
W projekcie zastosowano kilka praktycznych rozwiązań przyczyniających się do zwiększenia użyteczności strony. Szczególny nacisk położono na przejrzystość szaty graficznej oraz możliwość intuicyjnego poruszania się po serwisie. Ułatwia to szybkie zapoznanie się ze sklepową ofertą, która liczy sobie ok.5 tys. artykułów.
Dodatkową zaletą obecnego layoutu sklepu internetowego jest wprowadzenie elementów nawigacji prowadzących w głąb struktury serwisu, dostosowanych do potrzeb użytkowników odwiedzających stronę. Pozwala to na szybsze odnalezienie najczęściej poszukiwanych przez niego dóbr.
Ponadto, administrator strony ma możliwość zmiany punktów startowych, znajdujących się na stronie głównej. Dostosowuje stronę do potrzeb klientów w taki sposób, by odnalezienie poszukiwanych towarów w bogatej ofercie sklepowej nie przysparzało problemów. Katalog produktów sklepu internetowego jest zintegrowany z systemem finansowo-księgowym. Pozwala to na udostępnienie klientowi informacji o czasie dostawy, aktualnej cenie produktu oraz statusie zamówienia.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.