Grupa AMP Media na zlecenie firmy Gastropolska.com wykonała stronę sklepu internetowego oferującego całą gamę produktów z branży HORECA. Celem działań było stworzenie klientom biznesowym łatwego dostępu do rozmaitych sprzętów gastronomicznych.
W projekcie zastosowano kilka praktycznych rozwiązań przyczyniających się do zwiększenia użyteczności strony. Szczególny nacisk położono na przejrzystość szaty graficznej oraz możliwość intuicyjnego poruszania się po serwisie. Ułatwia to szybkie zapoznanie się ze sklepową ofertą, która liczy sobie ok.5 tys. artykułów.
Dodatkową zaletą obecnego layoutu sklepu internetowego jest wprowadzenie elementów nawigacji prowadzących w głąb struktury serwisu, dostosowanych do potrzeb użytkowników odwiedzających stronę. Pozwala to na szybsze odnalezienie najczęściej poszukiwanych przez niego dóbr.
Ponadto, administrator strony ma możliwość zmiany punktów startowych, znajdujących się na stronie głównej. Dostosowuje stronę do potrzeb klientów w taki sposób, by odnalezienie poszukiwanych towarów w bogatej ofercie sklepowej nie przysparzało problemów. Katalog produktów sklepu internetowego jest zintegrowany z systemem finansowo-księgowym. Pozwala to na udostępnienie klientowi informacji o czasie dostawy, aktualnej cenie produktu oraz statusie zamówienia.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.