Agencja Tolu Trango Tower (TTT) stworzyła nowy layout sklepu Vivid.pl. Obecnie sklep Vivid.pl ma uporządkowany układ poszczególnych działów, zwiększoną czytelność stron i zupełnie nową, lżejszą kolorystykę.
– W tym tygodniu sklep internetowy Vivid.pl zmienił szatę graficzną. Podążając za nowymi trendami w e-commerce i uwagami naszych klientów staraliśmy się, aby nowa wersja naszego serwisu była bardziej przejrzysta, czytelna i przyjazna dla internautów. Poprawiliśmy nawigacje na stronach tak, aby klient łatwiej i szybciej mógł odnaleźć szukany produkt, co przy bazie produktów przekraczającej 150 000 pozycji nie było łatwym zadaniem. Duże znaczenie przy wyborze firmy, wykonującej zmiany miał czas realizacji projektu. Agencja Tolu Trango Tower (TTT) wykonała całą pracę w ciągu 15 dni i co więcej, zmiana layoutu nie spowodowała ani na chwilę, wstrzymania pracy serwisu – powiedział Grzegorz Bielecki, prezes zarządu Vivid.pl S.A.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni ze zmian wprowadzonych na stronach serwisu Vivid.pl, zaznaczam jednak, że jest to zaledwie pierwszy etap przemian w firmie zaplanowanych na ten rok. Na odświeżonych stronach już wkrótce pojawią się nowe funkcjonalności, dzięki którym zakupy w naszym sklepie staną się jeszcze łatwiejsze i bardziej przyjazne – dodał Bielecki.
– Cieszymy się ze współpracy z Vivid.pl, serwis ten jest drugim w kolejności najlepiej prosperującym przedsięwzięciem e-commerce w Polsce, wśród sklepów internetowych sprzedających muzykę, filmy, książki oraz elektronikę. Jestem przekonany, że odświeżenie wizerunku sklepu, właściwie dobrana kolorystyka i bardziej czytelna prezentacja produktów zwiększą sprzedaż Vivid.pl – powiedział Tomasz Łukaszczyk, prezes TTT.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.