1 lutego 2010 r. Elena Nowosad–Rudnicka awansowała na stanowisko Strategic Plannera w zespole strategicznym McCann Worldgroup Polska.
Do obowiązków Eleny Nowosad–Rudnickiej należy tworzenie strategii komunikacji dla klientów agencji z grupy McCann, w tym spółek McCann Erickson, MRM Worldwide, Momentum Worldwide i Weber Shandwick, a także opracowywanie strategii dla działań new biznesowych.
Elena związana jest z grupą McCann już od ponad trzech lat – do agencji McCann Erickson trafiła dzięki wygranej w IX edycji konkursu „Grasz o Staż”. Prowadzi także autorski program badań konsumenckich agencji McCann Erickson – „McCann Puls”.
Zanim dołączyła do zespołu strategii McCann Erickson, doświadczenie zdobywała w dziale marketingu Parkeon we Francji oraz w agencji Euro RSCG Warsaw. Ukończyła studia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, jest także stypendystką programu Sokrates-Erasmus, w ramach którego studiowała w Ecole Superieure de Commerce de Montpellier we Francji. Wiedzę z zakresu strategii komunikacji zgłębiała w Szkole Strategii Marki SAR.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.