Popularna porównywarka cen 9sekund.pl wymieniła panel administracyjny serwisu. Nowe oprogramowanie serwisu umożliwia m.in. przeglądanie stron internetowych sklepów, tworząc powiązania pomiędzy produktami z ich oferty a bazą, by następnie przedstawić te informacje internautom.
– Z chwilą wdrożenia nowego systemu, internauta odwiedzając stronę 9sekund.pl może porównać nie tylko ceny produktów, ale także parametry różnych przedmiotów. Dzięki panelowi nie musi się już wczytywać w długie instrukcje obsługi. Przykładowo, za pomocą kilku kliknięć porówna parametry różnych modeli aparatów fotograficznych, co znacznie ułatwi mu decyzję o zakupie. Żadna inna porównywarka w Polsce nie posiada takiej funkcjonalności – podkreśla Andrzej Zając, Prezes Zarządu kontrolującej porównywarkę spółki Haxon.
Nowy system 9sekund.pl wspomaga także kooperujące z porównywarką sklepy. Tak jak w każdej z porównywarek także i w 9sekund.pl sklepy rozliczają się za liczbę kliknięć dokonywanych z poziomu porównywarki na witrynę sklepu, czyli za tzw. cpc. W odróżnieniu jednak od konkurencji 9sekund.pl nie pobiera żadnych dodatkowych opłat abonamentowych, jak również żadnych przedpłat. Klienci w każdej chwili mogą też sprawdzić liczbę przeklików na swój sklep w delegowanym panelu administracyjnym. Mają też możliwość kontroli kosztów, wpisując kwotę, jaką mogą dziennie przeznaczyć na przekierowania.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.