W połowie lutego została uruchomiona nowa sieć reklamowa AdLine.pl, umożliwiająca w łatwy i tani sposób zareklamowanie firmy w internecie. Serwis jest adresowany do przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw a specyfiką sieci jest fakt iż udostępnia ona jedynie reklamę tekstową w postaci linków sponsorowanych.
Reklamodawca sam decyduje jaką treść będzie miał jego link oraz na której witrynie i jak długo ma być wyświetlany. Klienci AdLine.pl, co jest dodatkowym odróżnieniem od innych sieci reklamowych, zakupują linki płacąc za dzień emisji linku na danej witrynie a nie za ilość wyświetleń lub ilość przekierowań. Takie rozwiązanie umożliwia łatwe planowanie kampanii jak również upraszcza sam proces zakupu linków.
Dla wszystkich właścicieli witryn współpraca z AdLine.pl oznacza dodatkowe przychody podnoszące rentowność ich serwisów. Witryny same decydują o cenie jaką potencjalny reklamodawca musi zapłacić aby umieścić swój link na stronach ich serwisu.
W chwili obecnej w ramach testów zarówno reklamodawcy jak i właściciele serwisów mają możliwość, bez zobowiązań i dodatkowych kosztów, sprawdzić pełną funkcjonalność nowej sieci reklamowej AdLine.pl.
Wpisy promowane
- Farby KABE – produkty nie tylko dla profesjonalistówFarby KABE dla szerokiego grona odbiorców są synonimem jakości oraz innowacyjności.
- Zakup solidnych mebli do jadalni – wybieramy stół kuchennyOdpowiednio dobrany stół do jadalni zawsze staje się centralnym punktem mieszkania.
Wydarzenia
dev.js Online #16
02.03.2021
Mobile Trends Conference
04.03.2021 - 05.03.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.