Microsoft Business Solutions wprowadził nowy system tożsamości wizualnej, którego celem jest zapewnienie spójności materiałów informacyjnych i promocyjnych. Microsoft Business Solutions jest nowym działem firmy Microsoft powstałym z połączenia firm Navision Software i Great Plains Software.
Microsoft Business Solutions idealnie pasuje do korporacyjnego systemu tożsamości wizualnej firmy Microsoft, który tworzą: marka korporacyjna Microsoft, sześć marek zależnych (ang. sub-brands) oraz dwie marki składowe. Microsoft Business Solutions jest jedną z sześciu marek zależnych marki korporacyjnej Microsoft i ma własny system tożsamości wizualnej.
Dział Microsoft Business Solutions zaprezentował nowe logo i nowe nazwy produktów. Systemy oferowane przez producenta noszą odpowiednio nazwy:
Microsoft Business Solution-Navision,
Microsoft Business Solution-Axapta,
Microsoft Business Solution-XAL,
Ponadto Microsoft Business Solution przedstawił również nowe logo dla partnerów. Do niedawna certyfikowani partnerzy Navision Software posługiwali się nazwą Navision Solutions Center, teraz otrzymają tytuł Microsoft Certified Business Solutions Partner.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.