Nowy dyrektor marketingu Fujitsu Siemens Computers –
Mirosław Grzyb będzie odpowiedzialny za politykę marketingową firmy w Polsce, Czechach i Rosji.
Mirosław Grzyb ma 36 lat, z czego 11 spędził w USA. Ukończył dziennikarstwo na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Po powrocie do Polski w 1996 roku pracował w Compaq Computer jako Specjalista Marcom, a następnie Manager PR. Od 2000 roku był odpowiedzialny za sprzedaż przez Internet w firmie Dell Computer, gdzie od września 2001 objął stanowisko dyrektora marketingu.
Jest żonaty. Pasjonuje się historią współczesną i filmem, słucha klasycznego rocka.
http://www.fujitsu-siemens.com.pl
Wpisy promowane
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
- Szkolenia ISO – od wymagań do przewagi rynkowej Twojej organizacjiRosnąca presja regulacyjna, oczekiwania klientów oraz potrzeba budowania przewagi konkurencyjnej sprawiają, że szkolenia ISO wchodzą na stałe do strategii rozwojowych ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!