Nowy szef marketingu Fujitsu Siemens Computers w regionie

Nowy dyrektor marketingu Fujitsu Siemens Computers
Mirosław Grzyb będzie odpowiedzialny za politykę marketingową firmy w Polsce, Czechach i Rosji.

Mirosław Grzyb ma 36 lat, z czego 11 spędził w USA. Ukończył dziennikarstwo na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Po powrocie do Polski w 1996 roku pracował w Compaq Computer jako Specjalista Marcom, a następnie Manager PR. Od 2000 roku był odpowiedzialny za sprzedaż przez Internet w firmie Dell Computer, gdzie od września 2001 objął stanowisko dyrektora marketingu.

Jest żonaty. Pasjonuje się historią współczesną i filmem, słucha klasycznego rocka.

http://www.fujitsu-siemens.com.pl

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry