Nowy szef marketingu Fujitsu Siemens Computers w regionie

Opublikowano: 8 sierpnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Nowy dyrektor marketingu Fujitsu Siemens Computers
Mirosław Grzyb będzie odpowiedzialny za politykę marketingową firmy w Polsce, Czechach i Rosji.

Mirosław Grzyb ma 36 lat, z czego 11 spędził w USA. Ukończył dziennikarstwo na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Po powrocie do Polski w 1996 roku pracował w Compaq Computer jako Specjalista Marcom, a następnie Manager PR. Od 2000 roku był odpowiedzialny za sprzedaż przez Internet w firmie Dell Computer, gdzie od września 2001 objął stanowisko dyrektora marketingu.

Jest żonaty. Pasjonuje się historią współczesną i filmem, słucha klasycznego rocka.

http://www.fujitsu-siemens.com.pl

Sylwester KozakNowy szef marketingu Fujitsu Siemens Computers w regionie

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.