1 września, należący do Agencji Rynku Energii SA, portal polskiej energetyki CIRE.pl zakończył wdrożenie nowej wersji strony głównej, przy budowie której, autorzy postawili na nowoczesność i lepszą funkcjonalność.
Zmianie, w porównaniu ze starą wersją, uległo prawie wszystko. Przede wszystkim kod strony głównej został przepisany na nowoczesną technologię XHTML.
Nowa koncepcja rozmieszczenia poszczególnych elementów ma na celu przyspieszenie wyszukiwania wybranych informacji, zmniejszenie ilości linków, a co się z tym wiąże, wyeksponowanie najważniejszych zasobów portalu. Każdy z użytkowników, korzystając z dynamicznie budowanych tematycznych zakładek serwisu informacyjnego (kraj, świat, energetyka, ciepłownictwo, gazownictwo), może przeglądać najbardziej interesujące go zakresy informacji.
Nowa wersja strony głównej portalu wprowadza go w szereg serwisów budowanych w oparciu o najnowocześniejsze technologie i zgodnie z najnowszymi trendami. O tego momentu powinien on stać się dla użytkowników jeszcze przyjaźniejszy i łatwiejszy w odbiorze.
CIRE.pl jest funkcjonującym od 1998 roku największym polskim portalem rynków energii. Jego głównymi celami są dostarczanie aktualnych, obiektywnych, wyczerpujących oraz powszechnie dostępnych informacji ze świata energetyki. Właścicielem portalu jest Agencja Rynku Energii S.A.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.