Nowy wizerunek iGola

Opublikowano: 16 kwietnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Kwiecień okazał się początkiem licznych zmian w iGolu. Do wydawanego od ponad 2,5 roku miesięcznika piłkarskiego dołączył tygodnik, testowo nadaje internetowe Radio iGol FM, a równolegle promowany jest nowy wizerunek marki.

„Drugi kwartał bieżącego roku jest przełomowym w dotychczasowej historii iGola” – mówi Wojciech Kocjan, twórca przedsięwzięcia – „Do tej pory utożsamiani byliśmy jedynie z e-zinem traktującym o piłce nożnej, teraz chcemy całkowicie zmienić wizerunek. W tym celu powołaliśmy do życia dwa nowe projekty, a także odświeżyliśmy wygląd naszych dotychczasowych stron” – dodaje.

Pierwsze zmiany zaczęły się już w marcu, wraz z wydaniem pierwszego numeru nowego periodyka. W związku z tym wydarzeniem zmieniona została formuła pisma – materiały statystyczne, takie jak wyniki, tabele czy relacje z meczów ligowych zostały przeniesione do tygodnika, dzięki czemu zlikwidowano zjawisko nieaktualności tekstów. Miesięcznik zmienił charakter na publicystyczny, przy okazji zyskał także nową szatę graficzną, ułatwiającą odbiór treści przez czytelnika. Równocześnie wprowadzono nowy logotyp iGola, którego obecność ma łączyć wszystkie nowe projekty wydawnictwa.

Z kolei w dniu dzisiejszym światło dzienne ujrzał nowy, całkowicie przebudowany serwis iGol.pl. Poprzedni layout stworzony został w 2001 roku i od tego czasu nie przechodził większych zmian, w związku z czym konieczne było stworzenie designu od nowa.

„Plany na przyszłość” – Przede wszystkim chcemy dokończyć obecny etap zmian. Kończymy przygotowania do wprowadzenia nowego layoutu tygodnika, wkrótce także oficjalny start iGol FM. Będzie to pierwsze tego typu przedsięwzięcie w polskim Internecie, chcemy więc w pełni przygotować jego otwarcie, tak aby nie zawieść naszych czytelników” – mówi Kocjan o najbliższej przyszłości iGola.

http://www.igol.pl

Sylwester KozakNowy wizerunek iGola

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.