Grupa Kolastyna uruchomiła nowe serwisy internetowe dwóch głównych marek: Laboratorium Kolastyna oraz Miraculum. Na stronach można znaleźć nie tylko informacje o aktualnych promocjach czy szczegółowe prezentacje kosmetyków oferowanych pod tymi markami, ale również wiele profesjonalnych porad na temat pielęgnacji, opracowanych przez kosmetologów i dermatologów.
Strony oddają wyrazisty i zróżnicowany charakter marek należących do Grupy. Strona www.kolastyna.pl jest spójna z nową strategią komunikacyjną ukazującą Laboratorium Kolastyna jako markę dynamiczną, nowoczesną i interaktywną. Pod tą marką sprzedawane są bowiem głównie kosmetyki pielęgnacyjne i słoneczne skierowane do klientek młodych, preferujących aktywny styl życia.
„Nowy wizerunek Kolastyny w sieci oparty jest na prostej i funkcjonalnej grafice. Łatwa nawigacja to tylko jeden z atutów serwisu. Dodatkową atrakcją dla odwiedzających jest możliwość skorzystania z profesjonalnych porad dotyczących zdrowia i urody. Liczymy, że nowe serwisy – podobnie jak nasze produkty – spotkają się z dużym zainteresowaniem obecnych i przyszłych klientów ” – powiedziała Anna Mamczur, dyrektor ds. promocji i PR Grupy Kolastyna.
Stronę www.miraculum.pl charakteryzuje elegancki, tradycyjny design. Pod marką tą promowane są kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała oraz perfumy adresowane do kobiet i mężczyzn po 35. roku życia, poszukujących preparatów o sprawdzonej jakości, eleganckim opakowaniu i potwierdzonej skuteczności.
www.kolastyna.pl
www.miraculum.pl
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.