Nowy wizerunek Media Explorer

Opublikowano: 10 maja 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Nowe logo, zmieniona aplikacja meOnline oraz nowoczesny design witryny internetowej to wyniki realizacji przyjętej na początku roku strategii rozwoju firmy. Pod adresem mediaexplorer.com.pl znajdują się informacje dotyczące spółki, oferowanych przez nią usług monitoringu mediów oraz analizy przekazów mediowych.

Nowy serwis internetowy firmy Media Explorer powstał z myślą o firmach, instytucjach oraz osobach poszukujących wsparcia w zakresie profesjonalnych usług monitoringu mediów. Witrynę wyróżnia nie tylko estetyczny projekt graficzny, ale przede wszystkim, wysoka funkcjonalność i przejrzysty układ strony. Zmianie uległa także aplikacja meOnline, zarządzająca bazą danych przekazów mediowych. Jej nowy interfejs ma ułatwić przeszukiwanie zasobów bazy pod kątem wybranych informacji według hasła, medium, autora, daty publikacji oraz ciągu znaków występujących w treści artykułu.

'Zmiana znaków firmowych oraz stworzenie nowej witryny to elementy nowej strategii budowania pozytywnego wizerunku firmy. Ostatnie badania Katedry Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie mówią, że coraz więcej firm w Polsce docenia znaczenie Internetu. Dlatego zdecydowaliśmy się na zmianę stylistyki i funkcjonalności strony internetowej Media Explorer. Ponadto, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, uruchomiliśmy rozbudowane centrum informacyjne oraz całodobowy telefon alarmowy ' – powiedział Piotr Harwas, Wiceprezes Zarządu Media Explorer.

Nowy serwis Media Explorer przygotowała grupa Stamina, specjalizująca się w tworzeniu stron internetowych oraz projektów graficznych. Założeniem twórców było stworzenie witryny mającej przejrzysty układ oraz wygodną nawigację. Strona została podzielona na najważniejsze działy, stworzone pod kątem oczekiwań i zainteresowań odbiorców.

http://www.mediaexplorer.com.pl

Sylwester KozakNowy wizerunek Media Explorer

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.