Na Walnym Zebraniu członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce wybrano nowy sześcioosobowy Zarząd oraz skład Sądu Dyscyplinarnego na kadencję 2011 – 2013.
Nowe osoby, które zostały wybrane podczas głosowania to Piotr Łysak z McCann Erickson, który został wybrany prezesem IAA w Polsce oraz Bohdan Pawłowicz z agencji Pawłowicz & Partnerzy.
Pozostały skład Zarządu to: Lech Kaczoń, Paweł Kowalewski, Jacek Olechowski, Aleksander Śmigielski.
Podczas spotkania 13 kwietnia nowy Zarząd wybrał dwóch vice prezesów Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Zostali nimi Paweł Kowalewski z Communication Unlimited oraz Aleksander Śmigielski z Unilevera.
Nowy Zarząd IAA stawia sobie za cel budowanie świadomości opiniotwórczej, kulturotwórczej i społecznej roli reklamy.
W trakcie posiedzenia wybrano również nowy Sąd Dyscyplinarny w składzie: Janusz Kurek, Krzysztof Ziomek, Piotr Pyziak. Przewodniczącym Sądu Dyscyplinarnego został Janusz Kurek – dyrektor Agencji Reklamy OKAY Radia Katowice.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.