Nowy Zarząd i Sąd Dyscyplinarny IAA
Na Walnym Zebraniu członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce wybrano nowy sześcioosobowy Zarząd oraz skład Sądu Dyscyplinarnego na kadencję 2011 – 2013.
Na Walnym Zebraniu członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce wybrano nowy sześcioosobowy Zarząd oraz skład Sądu Dyscyplinarnego na kadencję 2011 – 2013.
Rada Nadzorcza powołała Jacka Olechowskiego na stanowisko Prezesa Zarządu EM Lab SA po przyjęciu rezygnacji Juliana Kozankiewicza. Jacek Olechowski jest jednym z kluczowych akcjonariuszy spółki i pełnił dotychczas funkcję przewodniczącego Rady Nadzorczej spółki.
Grupa Mothership od początku roku przechodzi metamorfozę. W ślad za zmianami w zarządzaniu idzie nowa nazwa Grupy, która od połowy kwietnia brzmi Change Integrated. Agencja DougFaberFamily zacznie funkcjonować pod nazwą Change Communications. Nowa nazwa Grupy i spółek wchodzących w jej skład jej to tylko zewnętrzny przejaw zmian, które sięgają znacznie głębiej w strukturę całości. Od
Od kwietnia, stanowisko dyrektora strategicznego DougFaberFamily obejmie Katarzyna Masewicz. Do jej obowiązków należeć będzie również nadzór nad rozwojem działów strategii spółek grupy Mothership. Katarzyna Masewicz jest absolwentką wydziału Psychologii UW, od 1992 związana jest z branżą reklamową. W 1992-2005 jako Dyrektor Strategiczny i Członek Zarządu Leo Burnett. Od 2006 jako Brand Planning Director w McCann
Crowley Data Poland podpisał umowę z agencją reklamową DougFaberFamily. Umowa dotyczy m.in. realizacji kampanii reklamowej sieci Crowley. Wybór agencji został dokonany bez przeprowadzenia przetargu. Crowley oparł się na doświadczeniach z zeszłorocznego przetargu, do którego zaproszona była m.in. agencja DougFaberFamily. Umowa jest podpisana na czas nieokreślony. Obejmuje działania ATL i BTL, a także współpracę w zakresie