home.pl uruchomił ogólnopolski numer dostępowy do Internetu (dial-up) dedykowany małym firmom. Infrastrukturę teleinformatyczną oraz poprawność funkcjonowania usługi zapewnia operator telekomunikacyjny Energis Polska.
dial@home to usługa wdzwanianego dostępu do Internetu realizowana przez ogólnopolski numer 020 92 15, dostępna dla abonentów największych w Polsce operatorów telefonii stacjonarnej (m.in. Telekomunikacja Polska, Netia, Telefonia Dialog, El-net).
Usługa zapewnia realizację wysokiej jakości połączeń dla modemów wykorzystujących zarówno zwykłe linie telefoniczne jak i cyfrowe (ISDN). Uruchomienie usługi możliwe było dzięki wykorzystaniu nowoczesnej i wydajnej infrastruktury teleinformatycznej firmy Energis Polska.
home.pl pozycjonuje swoją usługę jako rozwiązanie dedykowane małym firmom, stanowiące uzupełnienie oferty usług internetowych (m.in. webhosting, rejestracja i utrzymanie domen internetowych), w których spółka jest rynkowym liderem.
„Uruchomienie ogólnopolskiego numeru dostępowego to element strategii zakładającej możliwie szybkie tworzenie komplementarnej oferty usług internetowych dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Naszą siłą jest posiadanie ponad 50-ciu tysięcy Klientów usług webhostingowych, w których upatrujemy potencjalnych użytkowników dial@home. Istotnym jest również fakt naszego doświadczenia w obsłudze wdzwanianego dostępu do Internetu, bowiem usługę tą realizowaliśmy w regionie stołecznym od 2000 roku. Mamy więc wiedzę o potrzebach Klientów i profesjonalne rozwiązanie co w praktyce powinno zagwarantować nam dobrą pozycję na rynku usług dial-up” – mówi Piotr Kapcio, dyrektor ds. marketingu home.pl
Korzystanie z usługi nie wymaga od abonentów podpisywania oddzielnych umów a koszt użytkowania numeru dostępowego dial@home jest równy cenie połączenia lokalnego realizowanego z sieci danego operatora.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.