NumerNet trzeci wg PC World Komputer

Opublikowano: 9 stycznia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Usługa NumerNet zajęła trzecie miejsce wśród wirtualnych dostawców Internetu w prestiżowym rankingu „Produkt Roku” magazynu PC World Komputer. NumerNet uplasował się tuż za OnetKonekt i Gadu Gadu NET, które posiadają silne narzędzia marketingowe w postaci portalu oraz komunikatora internetowego.

Usługa NumerNet została uruchomiona pod koniec drugiego kwartału 2003 roku. Nowością zastosowaną po raz pierwszy była możliwość połączenia z Internetem za pomocą indywidualnego loginu i hasła. Dzięki niej wdrożone zostały programy lojalnościowe, w których użytkownicy są nagradzani za regularne korzystanie z numeru dostępowego. Choć początkowo większość nich korzystała z przyzwyczajenia z anonimowego loginu i hasła „ppp”, to liczba użytkowników tzw. autentykowanych wzrosła do końca roku do 35 % ogólnej liczby korzystających z usługi NumerNet.

Wysokie miejsce w rankingu potwierdza, że dziennikarze i internauci docenili ofertę NumerNetu. W komentarzu dotyczącym wyników dorocznego konkursu najlepszych firm i usług w kategorii wirtualnych dostawców redakcja PC World Komputer napisała: „Numernet.pl (…) oferuje bogaty pakiet usług dodatkowych.”

Dotychczas z numeru 0 20 9280 skorzystało ponad 40 000 użytkowników. Założono 16 tys. darmowych kont pocztowych. Z własnego loginu i hasła korzysta regularnie ponad 12 000 osób, gromadząc punkty w serwisie Bank-Market, które z kolei mogą być wymieniane na atrakcyjne nagrody.

Jak mówi Arkadiusz Cyganek – wiceprezes P.S.I.-net Internet – „W zeszłym roku, kiedy nowe numery dostępowe pojawiały się jeden po drugim, zakładaliśmy dużą rotację użytkowników ponieważ internauci testowali kolejne numery. Jednak już dotychczasowe statystyki świadczą o dużym zainteresowaniu naszą usługą.”

http://www.numernet.pl

Sylwester KozakNumerNet trzeci wg PC World Komputer

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.