Z najnowszego raportu PRoto o wizerunku branży PR w mediach wynika, że najwięcej informacji o public relations ukazało się w maju w tygodniku Media i Marketing. Maj jest pierwszym miesiącem, w którym zanotowano więcej negatywnych niż pozytywnych przekazów o branży PR.
Majowe badanie przekazów o branży PR objęło 59 publikacji prasowych i programów telewizyjnych. Aż 16 z nich dotyczyło informacji o rynku PR w Polsce – m.in. zmian kadrowych na rynku public relations oraz prognoz dotyczących rozwoju branży. Wiele materiałów było poświęconych PR politycznemu, a zwłaszcza analizie działań komunikacyjnych i wizerunkowi kandydatów na urząd prezydenta (9 publikacji).
Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (46% tekstów) oraz poświęcone tematyce mediów i marketingu (22%). Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR na pierwszym miejscu znajduje się tygodnik Media i Marketing, który zamieściły 6 publikacji. W maju odnotowano 16 pojedynczych publikacji. 3 informacje pochodziły ze stacji telewizyjnych.
Z analizy materiałów wynika, że większość majowych przekazów o branży PR miała neutralny wydźwięk – 88%. Jednak aż 7% stanowiły materiały negatywne, a tylko 5% pozytywne. W maju pojawiły się cztery negatywne publikacje – w kontekście m.in. tzw. czarnego PR-u i lobbingu.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.