Z najnowszego raportu PRoto o wizerunku branży PR w mediach wynika, że najwięcej informacji o public relations ukazało się w maju w tygodniku Media i Marketing. Maj jest pierwszym miesiącem, w którym zanotowano więcej negatywnych niż pozytywnych przekazów o branży PR.
Majowe badanie przekazów o branży PR objęło 59 publikacji prasowych i programów telewizyjnych. Aż 16 z nich dotyczyło informacji o rynku PR w Polsce – m.in. zmian kadrowych na rynku public relations oraz prognoz dotyczących rozwoju branży. Wiele materiałów było poświęconych PR politycznemu, a zwłaszcza analizie działań komunikacyjnych i wizerunkowi kandydatów na urząd prezydenta (9 publikacji).
Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (46% tekstów) oraz poświęcone tematyce mediów i marketingu (22%). Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR na pierwszym miejscu znajduje się tygodnik Media i Marketing, który zamieściły 6 publikacji. W maju odnotowano 16 pojedynczych publikacji. 3 informacje pochodziły ze stacji telewizyjnych.
Z analizy materiałów wynika, że większość majowych przekazów o branży PR miała neutralny wydźwięk – 88%. Jednak aż 7% stanowiły materiały negatywne, a tylko 5% pozytywne. W maju pojawiły się cztery negatywne publikacje – w kontekście m.in. tzw. czarnego PR-u i lobbingu.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.