Gwiazdy, bulwar i moda. Co zrobią dla „5 minut sławy”? Slogan coverstory.pl to kwintesencja najnowszego serwisu portalu o2.pl.
Coverstory.pl ma odmienny profil niż większość serwisów plotkarskich na rynku. Kierowany jest do wymagającego czytelnika, flirtuje z modą i lifestylem. Nie obawia się jednak pokazać pazura – celem Redakcji jest komentarz, a nie tylko suchy opis rzeczywistości.
Na coverstory.pl składają się trzy działy: News/hot or not – wykorzystuje znaną i popularną formułę mixu najnowszych wiadomości i plotek z życia gwiazd; Co słychać na mieście – ma być jednym z podstawowych wyróżników serwisu, pójściem w stronę publicystyki i diagnozy społecznej; Fotosy to ukłon w stronę kolorowej prasy kobiecej. W tym dziale prezentowane będą najciekawsze sesje zdjęciowe gwiazd. Serwis wyróżniają analityczne i stonowane oceny oraz komentarze Redakcji.
Rafał Werczyński – redaktor naczelny zapowiada prowadzenie dialogu nie tylko z czytelnikami, ale także z samymi gwiazdami: „Jesteśmy przyzwyczajeni do skandali i plotek. Przełom, jaki dokonał się w stosunku zwykłych ludzi do celebrities, między innymi dzięki publikacjom Pudelka, miał duży wpływ na nas wszystkich. Teraz chcemy pójść o krok dalej – z dystansem do redakcyjnej roli opisywać życie ludzi sławnych i prowadzić z nimi otwarty dialog. Interesują nas ich motywacje i cele – jak wiele można poświęcić dla pięciu minut sławy?
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.