Grupa o2 13 stycznia zrealizowała zakup 30 proc. akcji należących do agencji Socializer za kwotę 6,8 mln złotych.
Dokonując swojej transakcji zakupowej, grupa o2 wniosła Brand Karmę, tj. agencję social mediową, która działała w jej strukturach od 2009 roku. Brand Karma świadczy tożsame usługi do asortymentu oferowanego przez agencję Socializer. W wyniku zakupu przez grupę o2 akcji Socializer dojdzie do połączenia spółki z Brand Karmą. Za kilka dni ma nastąpić debiut Socializer na alternatywnym rynku giełdowym NewConnect. Kierującym zespołem połączonych agencji social mediowych będzie Łukasz Misiukanis.
Prezes zarządu Socializer powiedział, że decyzja o strategicznym partnerstwie z grupą o2 została podjęta z uwagi na ugruntowaną pozycję spółki na rynku reklamowym. Dzięki temu Socializer w krótkim czasie ma powiększyć uzyskiwane przychody, nawet już w pierwszym półroczu 2012 roku. Skala działania spółki Socializer ma zostać zwiększona dzięki wykorzystaniu potencjału agencji social media Brand Karma, działającej dotychczas w strukturach Grupy o2.
Agencja Socializer, w którą dziś inwestuje grupa o2, istnieje na polskim rynku od półtora roku. Od początku swojej działalności firma zdobywa klientów, do których zalicza się Microsoft, BZ WBK, Polsat, Puma, Samsung, Fox Polska, Monolit, Polpharma, Jutrzenka Colian, Holiday Check, Grecos Holiday czy Exim Tours.
Grupa o2 jest znaną spółką technologiczną. W jej skład wchodzi m.in. wydawca portalu o2.pl, o2 sp. z o.o., wydawca serwisu plotkarskiego Pudelek, a także wydawca Wrzuty.pl, czyli spółka F4F. Na grupę o2 składa się wiele serwisów tematycznych, społecznościowych i ogłoszeniowych.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.