Grupa o2 13 stycznia zrealizowała zakup 30 proc. akcji należących do agencji Socializer za kwotę 6,8 mln złotych.

Dokonując swojej transakcji zakupowej, grupa o2 wniosła Brand Karmę, tj. agencję social mediową, która działała w jej strukturach od 2009 roku. Brand Karma świadczy tożsame usługi do asortymentu oferowanego przez agencję Socializer. W wyniku zakupu przez grupę o2 akcji Socializer dojdzie do połączenia spółki z Brand Karmą. Za kilka dni ma nastąpić debiut Socializer na alternatywnym rynku giełdowym NewConnect. Kierującym zespołem połączonych agencji social mediowych będzie Łukasz Misiukanis.
Prezes zarządu Socializer powiedział, że decyzja o strategicznym partnerstwie z grupą o2 została podjęta z uwagi na ugruntowaną pozycję spółki na rynku reklamowym. Dzięki temu Socializer w krótkim czasie ma powiększyć uzyskiwane przychody, nawet już w pierwszym półroczu 2012 roku. Skala działania spółki Socializer ma zostać zwiększona dzięki wykorzystaniu potencjału agencji social media Brand Karma, działającej dotychczas w strukturach Grupy o2.
Agencja Socializer, w którą dziś inwestuje grupa o2, istnieje na polskim rynku od półtora roku. Od początku swojej działalności firma zdobywa klientów, do których zalicza się Microsoft, BZ WBK, Polsat, Puma, Samsung, Fox Polska, Monolit, Polpharma, Jutrzenka Colian, Holiday Check, Grecos Holiday czy Exim Tours.
Grupa o2 jest znaną spółką technologiczną. W jej skład wchodzi m.in. wydawca portalu o2.pl, o2 sp. z o.o., wydawca serwisu plotkarskiego Pudelek, a także wydawca Wrzuty.pl, czyli spółka F4F. Na grupę o2 składa się wiele serwisów tematycznych, społecznościowych i ogłoszeniowych.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.