Od dziś użytkownicy serwisu społecznościowego GoldenLine mogą zasięgać opinii obecnych oraz byłych pracowników na temat firm, w których chcieliby znaleźć zatrudnienie. Jest to możliwe dzięki wprowadzonym przez twórców serwisu modyfikacjom i utworzeniu nowych profili pracodawców, które zawierać teraz będą oceny firm.
Profil pracodawcy na GoldenLine został znacząco zmodyfikowany. Najważniejszą zmianą jest umożliwienie użytkownikom wystawienia oceny swojemu obecnemu oraz byłemu pracodawcy.
Nowy profil uproszczono i wzbogacono w dodatkowe treści. Opis firmy został skondensowany a tablica będzie komunikowała przede wszystkim o aktywnościach pracodawcy i jego pracowników. Od teraz będą pojawiały się na niej automatycznie informacje o rozpoczęciu pracy lub zmianie stanowiska w danej firmie przez użytkowników GoldenLine. Wszystkie dane widoczne będą na jednej stronie, co pozwoli w szybki sposób zapoznać się z najważniejszymi informacjami.
Jak wynika z badania zrealizowanego przez Employer Branding Institute, „Kandydaci 2.0”, młodzi ludzie poszukujący pracy, za najbardziej wiarygodne źródła informacji o pracodawcy uważają obecnych pracowników, znajomych oraz byłych pracowników, a szukają ich w 98 procentach w Internecie. Co więcej, ponad ¾ respondentów odrzuciłoby ofertę pracodawcy, który ma złą opinię wśród znajomych.
Profile firm wzbogacono o opinie osób, które kiedykolwiek były zatrudnione u danego pracodawcy. Ocena ma charakter hasłowy i polega na określeniu plusów i minusów pracy w danej firmie. Zaletami mogą być przykładowo wynagrodzenie, atmosfera, możliwość rozwoju, godziny pracy, natomiast wadami: ciągły stres, korporacyjność, niska płaca, brak benefitów. Formularz oceny zawiera ponadto pole, w którym można wypisać wskazówki dla pracodawcy na temat tego, co może zrobić, aby pracownikom pracowało się lepiej.
– Stawiamy na opinie rzetelne i istotne z punktu widzenia użytkownika, czyli takie, które mogą pomóc innym kandydatom w podjęciu decyzji o rozpoczęciu pracy u danego pracodawcy. Chcemy aby oceny stały się największą tego typu bazą dla kandydatów i stały się rzetelnym źródłem opinii o pracodawcy – mówi Patryk Pawlikowski, Product Manager w GoldenLine.
Aby zapewnić wysoki poziom bezpieczeństwa i poziom merytoryczny wystawianych opinii, komentarze, zanim zostaną opublikowane w serwisie, muszą zostać zaakceptowane przez moderatora. Aby ocenić pracodawcę trzeba być użytkownikiem GoldenLine co najmniej 6 miesięcy, a także w doświadczeniu musi widnieć wpis, że dana osoba pracuje lub pracowała dla firmy, którą chce ocenić. W ten sposób, w przypadku usunięcia pracodawcy z życiorysu w profilu, znika również opinia, którą wystawił jego właściciel. Warunkiem opublikowania opinii jest również to, że musi być wyważona i zakładać dobrą wolę. Jeśli zawierać będzie tylko negatywne oceny, nie pojawi się na stronie.
Pierwsze profile zostaną utworzone automatycznie. W ten sposób, wraz z uruchomieniem zmian, w serwisie pojawi się ich ponad 50 000.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.