Sklep internetowy OutletMeblowy.pl wystartował właśnie z konkursem, w którym do wygrania jest, m.in., bon o wartości 50% zakupionego towaru oraz wiele innych nagród.
OutletMeblowy.pl wystartował z konkursem skierowanym do wszystkich tych, którzy dokonają zakupu, a następnie prześlą zdjęcie zakupionych mebli (dodatków) zaaranżowanych w swoim wnętrzu. Autor najlepszego zdjęcia zostanie nagrodzony bonem o wartości 50% zakupionego towaru, do wykorzystania przy następnych zakupach. Inne nagrody i szczegółowy regulamin konkursu znajdują się na stronie www.outletmeblowy.pl/konkurs/.
„Cieszymy się rosnącą popularnością naszego sklepu, OutletMeblowy.pl. Zakupów dokonuje u nas coraz więcej użytkowników, sporo Klientów wraca po następne zakupy. Poprzez konkurs chcemy pokazać wszystkim, którzy nam zaufali, że mamy im do zaoferowania coś więcej. Mamy nadzieję na liczny udział w konkursie i czekamy z niecierpliwością na wyłonienie zwycięscy.” – mówi Tomasz Krzemiński, Manager Zarządzający OutletMeblowy.pl.
Konkurs Outletu Meblowego organizowany jest przy współpracy z agencją interaktywną AMP Media. Działaniom konkursowym będzie towarzyszyła kampania promocyjna w Internecie.
Outlet Meblowy to sklep internetowy z szeroką ofertą mebli i dodatków aranżacji wnętrz w atrakcyjnych cenach – jest to prawdziwy raj dla łowców okazji. Znajdziemy w nim, m.in., takie marki, jak: Kler, Klose, Ciacci, Calligaris, a obniżki cen sięgają aż do 70%.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.