Sklep internetowy OutletMeblowy.pl wystartował właśnie z konkursem, w którym do wygrania jest, m.in., bon o wartości 50% zakupionego towaru oraz wiele innych nagród.
OutletMeblowy.pl wystartował z konkursem skierowanym do wszystkich tych, którzy dokonają zakupu, a następnie prześlą zdjęcie zakupionych mebli (dodatków) zaaranżowanych w swoim wnętrzu. Autor najlepszego zdjęcia zostanie nagrodzony bonem o wartości 50% zakupionego towaru, do wykorzystania przy następnych zakupach. Inne nagrody i szczegółowy regulamin konkursu znajdują się na stronie www.outletmeblowy.pl/konkurs/.
„Cieszymy się rosnącą popularnością naszego sklepu, OutletMeblowy.pl. Zakupów dokonuje u nas coraz więcej użytkowników, sporo Klientów wraca po następne zakupy. Poprzez konkurs chcemy pokazać wszystkim, którzy nam zaufali, że mamy im do zaoferowania coś więcej. Mamy nadzieję na liczny udział w konkursie i czekamy z niecierpliwością na wyłonienie zwycięscy.” – mówi Tomasz Krzemiński, Manager Zarządzający OutletMeblowy.pl.
Konkurs Outletu Meblowego organizowany jest przy współpracy z agencją interaktywną AMP Media. Działaniom konkursowym będzie towarzyszyła kampania promocyjna w Internecie.
Outlet Meblowy to sklep internetowy z szeroką ofertą mebli i dodatków aranżacji wnętrz w atrakcyjnych cenach – jest to prawdziwy raj dla łowców okazji. Znajdziemy w nim, m.in., takie marki, jak: Kler, Klose, Ciacci, Calligaris, a obniżki cen sięgają aż do 70%.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.