31 marca wystartowała całkiem nowa wersja serwisu internetowego firmy Hasbro – jednego z największych producentów zabawek na świecie i czołowych reklamodawców w branży. Zmianie uległa przede wszystkim oprawa graficzna oraz funkcjonalność serwisu. hasbro.pl to kolorowa, pełna ciekawych informacji strona nie tylko dla najmłodszych…
Jest to serwis informacyjny, skierowany do konsumentów – dzieci i ich rodziców, ale nie tylko. Znajdują się tam przede wszystkim wyczerpujące informacje o grach i zabawkach Hasbro dostępnych w Polsce, opatrzone zdjęciami. Produkty rozmieszczone są według marek, ale można wyszukiwać je także np. według kategorii wiekowych. Dobrze skonstruowana wyszukiwarka umożliwia szybkie dotarcie do konkretnej informacji. Na stronie jest również bardzo przydatny ’Doradca prezentu’ – wyszukuje prezenty według wieku oraz liczby graczy, dla których gra (lub zabawka) jest przeznaczona.
Na uruchomienie czeka sekcja rozrywkowa, gdzie będzie można zagrać w gry on-line, ściągnąć wygaszasz ekranu lub wysłać kartkę internetową. Być może zostanie również uruchomiony dział z telewizyjnymi reklamami Hasbro.
Jest także osobny dział z listą sklepów, w których można kupić zabawki Hasbro. Lista będzie na bieżąco uaktualniana.
W dziale Nowinki – informacje o bieżących promocjach, kampaniach reklamowych oraz wszelkich akcjach organizowanych przez Hasbro.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.