ArchiDoc, firma specjalizująca się w outsourcingu procesów back-office, uruchomiła nową wersję swojej strony internetowej. Jest ona dostępna pod adresem www.archidoc.pl
Nowa wersja witryny posiada przejrzyste menu, eksponujące ofertę firmy, zarówno poprzez rodzaje usług świadczonych przez ArchiDoc (Mailing Room, Data Entry, Workflow Manager, Contact Office), jak i w oparciu o rozwiązania dedykowane dla poszczególnych branż: telekomunikacji, energetyki, bankowości, ubezpieczeń, przemysłu, handlu detalicznego i administracji publicznej.
W odświeżonym serwisie ArchiDoc znalazły się również najważniejsze informacje o firmie i jej klientach. Użytkownicy mogą ponadto zapoznać się z działem aktualności, opisującym bieżące wydarzenia z życia spółki oraz odrębną sekcję poświęconą zagadnieniom z zakresu bezpieczeństwa dokumentów
i danych. Strona posiada także obszerną część informacyjną, gdzie można znaleźć artykuły dotyczące rynku outsourcingu. „Nowy serwis internetowy stanowi jeden z ważniejszych elementów strategii marketingowej naszej firmy i ma podkreślać kompetencje ArchiDoc w obszarze usług z zakresu outsourcingu back-office”, mówi Anna Zawadzka, Marketing Manager ArchiDoc.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.