ArchiDoc, firma specjalizująca się w outsourcingu procesów back-office, uruchomiła nową wersję swojej strony internetowej. Jest ona dostępna pod adresem www.archidoc.pl
Nowa wersja witryny posiada przejrzyste menu, eksponujące ofertę firmy, zarówno poprzez rodzaje usług świadczonych przez ArchiDoc (Mailing Room, Data Entry, Workflow Manager, Contact Office), jak i w oparciu o rozwiązania dedykowane dla poszczególnych branż: telekomunikacji, energetyki, bankowości, ubezpieczeń, przemysłu, handlu detalicznego i administracji publicznej.
W odświeżonym serwisie ArchiDoc znalazły się również najważniejsze informacje o firmie i jej klientach. Użytkownicy mogą ponadto zapoznać się z działem aktualności, opisującym bieżące wydarzenia z życia spółki oraz odrębną sekcję poświęconą zagadnieniom z zakresu bezpieczeństwa dokumentów
i danych. Strona posiada także obszerną część informacyjną, gdzie można znaleźć artykuły dotyczące rynku outsourcingu. „Nowy serwis internetowy stanowi jeden z ważniejszych elementów strategii marketingowej naszej firmy i ma podkreślać kompetencje ArchiDoc w obszarze usług z zakresu outsourcingu back-office”, mówi Anna Zawadzka, Marketing Manager ArchiDoc.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.