OPTIMUS S.A. poszerza swoją ofertę o przenośne odtwarzacze multimedialne – dystrybuowane oraz pod własną marką.
Pierwszym własnym produktem tego typu będzie odtwarzacz OPTIMUS MP3 Player. Urządzenie to charakteryzuje się niewielkimi rozmiarami i posiada wbudowane 128MB pamięci flash, podświetlany niebieskim kolorem ekran LCD, wbudowany tuner radiowy oraz trwałą, odporną na zarysowania srebrno-niebieską obudowę. Dodatkowymi funkcjami są: wbudowany 6-stopniowy korektor dźwięku oraz opcja powtarzania i nagrywania wybranych utworów. Urządzenie można podłączyć bezpośrednio do komputera przez port USB w standardzie 2.0 bez dodatkowych kabli. Do zestawu dołączone są słuchawki stereofoniczne, oprogramowanie na CD oraz instrukcja obsługi w języku polskim. Odtwarzacz posiada certyfikat CE, a gwarancja producenta obejmuje 12 miesięcy. Sugerowana cena detaliczna OPTIMUS MP3 Player szacowana jest na 135 zł netto. Urządzenie dostępne będzie w sprzedaży już od maja br.
'Segment elektroniki użytkowej jest obecnie najszybciej rosnącym sektorem rynku IT. Zgodnie z przedstawioną strategią, OPTIMUS chce w nim silnie zaznaczyć swoją obecność.’ – powiedziała Małgorzata Walczak, wiceprezes OPTIMUS S.A.
Obecnie w ofercie dystrybucyjnej OPTIMUS znajdują się także odtwarzacze MP3 produkcji Apple (seria iPod).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.