OPTIMUS S.A. poszerza swoją ofertę o przenośne odtwarzacze multimedialne – dystrybuowane oraz pod własną marką.
Pierwszym własnym produktem tego typu będzie odtwarzacz OPTIMUS MP3 Player. Urządzenie to charakteryzuje się niewielkimi rozmiarami i posiada wbudowane 128MB pamięci flash, podświetlany niebieskim kolorem ekran LCD, wbudowany tuner radiowy oraz trwałą, odporną na zarysowania srebrno-niebieską obudowę. Dodatkowymi funkcjami są: wbudowany 6-stopniowy korektor dźwięku oraz opcja powtarzania i nagrywania wybranych utworów. Urządzenie można podłączyć bezpośrednio do komputera przez port USB w standardzie 2.0 bez dodatkowych kabli. Do zestawu dołączone są słuchawki stereofoniczne, oprogramowanie na CD oraz instrukcja obsługi w języku polskim. Odtwarzacz posiada certyfikat CE, a gwarancja producenta obejmuje 12 miesięcy. Sugerowana cena detaliczna OPTIMUS MP3 Player szacowana jest na 135 zł netto. Urządzenie dostępne będzie w sprzedaży już od maja br.
'Segment elektroniki użytkowej jest obecnie najszybciej rosnącym sektorem rynku IT. Zgodnie z przedstawioną strategią, OPTIMUS chce w nim silnie zaznaczyć swoją obecność.’ – powiedziała Małgorzata Walczak, wiceprezes OPTIMUS S.A.
Obecnie w ofercie dystrybucyjnej OPTIMUS znajdują się także odtwarzacze MP3 produkcji Apple (seria iPod).
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.