AuFeminin.com we współpracy z Axel Springer Polska uruchomił w grudniu portal kobiecy oFeminin.pl. Serwis powstał na licencji spółki auFeminin, której portale dla kobiet są numerem jeden w największych krajach Europy.
Portale kobiece pod marką auFeminin w Europie notują miesięcznie ponad 20 milionów unikalnych użytkowniczek i 300 milionów odsłon. Portale spółki zajmują pierwsze miejsce w kategorii serwisów dla kobiet we Francji, Włoszech, Niemczech, Hiszpanii, Belgii i Szwajcarii. W Wielkiej Brytanii portal soFeminine plasuje się na drugiej pozycji, tuż za liderem zestawienia.
Serwis oFeminin.pl to portal skierowany do nowoczesnych i dynamicznych kobiet, świadomych konsumentek, które interesują się nowościami i podążają za światowymi trendami. Dzięki współpracy z uznaną międzynarodową marką oFeminin.pl ma dostęp do ekskluzywnego i drogiego w pozyskaniu kontentu m.in. relacji i zdjęć ze wszystkich najważniejszych pokazów mody w Europie. Wyróżnikiem serwisu jest również dobór tematów, które realizują hasło marki „The Future is Feminine” i trafiają w światowe gusta nowoczesnych Polek.
Portal oFeminin.pl jest serwisem zaawansowanym technologicznie, ale intuicyjnym w obsłudze. Oferuje kobietom unikalne narzędzia interaktywne np. wirtualnego stylistę z bazą fryzur, makijaży i dodatków, które można idealnie dopasować do własnych rysów twarzy.
Portal proponuje też niestandardowe formaty i reklamy zintegrowane z serwisem, które dopasowują wygląd całego portalu do wizualizacji zamówionych przez partnera.
Kobiety kochają piękne reklamy i takie właśnie zobaczą w oFeminin.pl. Serwis umożliwia prezentowanie produktów w wysmakowanej formie estetycznej, w sposób nienachalny. To portal stworzony dla pięknych reklam. – mówi Anna Rucińska, szef sprzedaży oFeminin.pl.
Portal oFeminin.pl to także rozbudowane narzędzia kreujące społecznościowy charakter serwisu. Użytkowniczki mogą dyskutować na forach, wysyłać sobie prywatne wiadomości, a także zakładać własne albumy zdjęciowe i blogi. Serwis umożliwia również tworzenie sieci kontaktów i poszukiwanie znajomych poprzez wygodną wyszukiwarkę.
Redaktorem naczelnym serwisu jest Monika Lubowiecka, a project managerem oFeminin.pl – Marta Badurek. Obie od dłuższego czasu związane są z wydawnictwem.
Serwisy lifestylowe Axel Springer Polska w ciągu roku zdobyły liczącą się pozycję w segmencie, notując prawie milion użytkowników miesięcznie. Znakomity, unikalny i ekskluzywny serwis w połączeniu z doświadczeniem i wiedzą o tej kategorii mediów zarówno auFeminin, jak i Axel Springer Polska, pozwalają nam bardzo wysoko oceniać szanse ofeminin.pl na zdobycie znaczącego udziału w polskim rynku. – mówi Michał Fijoł, dyrektor projektów internetowych w Axel Springer Polska.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.