AuFeminin.com we współpracy z Axel Springer Polska uruchomił w grudniu portal kobiecy oFeminin.pl. Serwis powstał na licencji spółki auFeminin, której portale dla kobiet są numerem jeden w największych krajach Europy.
Portale kobiece pod marką auFeminin w Europie notują miesięcznie ponad 20 milionów unikalnych użytkowniczek i 300 milionów odsłon. Portale spółki zajmują pierwsze miejsce w kategorii serwisów dla kobiet we Francji, Włoszech, Niemczech, Hiszpanii, Belgii i Szwajcarii. W Wielkiej Brytanii portal soFeminine plasuje się na drugiej pozycji, tuż za liderem zestawienia.
Serwis oFeminin.pl to portal skierowany do nowoczesnych i dynamicznych kobiet, świadomych konsumentek, które interesują się nowościami i podążają za światowymi trendami. Dzięki współpracy z uznaną międzynarodową marką oFeminin.pl ma dostęp do ekskluzywnego i drogiego w pozyskaniu kontentu m.in. relacji i zdjęć ze wszystkich najważniejszych pokazów mody w Europie. Wyróżnikiem serwisu jest również dobór tematów, które realizują hasło marki „The Future is Feminine” i trafiają w światowe gusta nowoczesnych Polek.
Portal oFeminin.pl jest serwisem zaawansowanym technologicznie, ale intuicyjnym w obsłudze. Oferuje kobietom unikalne narzędzia interaktywne np. wirtualnego stylistę z bazą fryzur, makijaży i dodatków, które można idealnie dopasować do własnych rysów twarzy.
Portal proponuje też niestandardowe formaty i reklamy zintegrowane z serwisem, które dopasowują wygląd całego portalu do wizualizacji zamówionych przez partnera.
Kobiety kochają piękne reklamy i takie właśnie zobaczą w oFeminin.pl. Serwis umożliwia prezentowanie produktów w wysmakowanej formie estetycznej, w sposób nienachalny. To portal stworzony dla pięknych reklam. – mówi Anna Rucińska, szef sprzedaży oFeminin.pl.
Portal oFeminin.pl to także rozbudowane narzędzia kreujące społecznościowy charakter serwisu. Użytkowniczki mogą dyskutować na forach, wysyłać sobie prywatne wiadomości, a także zakładać własne albumy zdjęciowe i blogi. Serwis umożliwia również tworzenie sieci kontaktów i poszukiwanie znajomych poprzez wygodną wyszukiwarkę.
Redaktorem naczelnym serwisu jest Monika Lubowiecka, a project managerem oFeminin.pl – Marta Badurek. Obie od dłuższego czasu związane są z wydawnictwem.
Serwisy lifestylowe Axel Springer Polska w ciągu roku zdobyły liczącą się pozycję w segmencie, notując prawie milion użytkowników miesięcznie. Znakomity, unikalny i ekskluzywny serwis w połączeniu z doświadczeniem i wiedzą o tej kategorii mediów zarówno auFeminin, jak i Axel Springer Polska, pozwalają nam bardzo wysoko oceniać szanse ofeminin.pl na zdobycie znaczącego udziału w polskim rynku. – mówi Michał Fijoł, dyrektor projektów internetowych w Axel Springer Polska.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.