Internetowa Platforma Motoryzacyjna mojeauto.pl po zakończeniu procesu przekształcania swojego serwisu z platformy transakcyjnej na informacyjną przygotowała ofertę reklamową skierowaną do wszystkich koncernów samochodowych działających na polskim rynku.
Oferta oparta jest o unikalną w polskim Internecie bazę danych, która umożliwia prezentację samochodu w sposób kompleksowy – od prezentacji jego szczegółowych danych technicznych za pomocą interaktywnego mechanizmu konfiguracji aut nowych, przez zamieszczanie treści informacyjnych w artykułach zamieszczanych w motogazecie, po możliwość kontaktu z dostępnym sprzedawcą-dealerem.
„Dzięki wykorzystaniu stałych elementów serwisu takie akcje promocyjne nie są inwazyjne i denerwujące dla Internauty, z drugiej strony jednak pozwalają wpłynąć na jego decyzje zakupowe” – mówi Szymon Siwek, szef działu marketingu InterNet Service SA, właściciela mojeauto.pl. „Podobna forma promocji jest stosowana przez chociażby portal yahoo!, czy brytyjski tematyczny whatcar.com.”
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.