Nowa oferta tp biznes, promowana przez Telekomunikację Polską w mediach tradycyjnych, zyskała internetową prezentację stworzoną przez agencję interaktywną Digital One.
Koncepcja projektu opiera się na kontynuowaniu w Internecie wydarzeń zaprezentowanych w jednej z reklam telewizyjnych TP. Telewidz zamienia się w internautę i wchodzi przez WWW do biura pokazanego w spocie TV. Znajduje tu meble i przedmioty znane mu z reklamy, może korzystać z komputera podłączonego do Sieci, uruchamiać urządzenia znajdujące się w biurze, przejrzeć notes, sprawdzić co znajduje się na sofie czy wisi na ścianie, a wszystko odbywa się w konwencji fotorealistycznej, wzmacniając wrażenie autentyzmu.
Aktywności, podpięte do poszczególnych elementów prezentacji, służą atrakcyjnemu zilustrowaniu nowych propozycji TP dla klientów biznesowych i zachęceniu do zapoznawania się ze stosunkowo trudnym tematem usług telekomunikacyjnych i dostępowych. Każda z nich pokazana jest w odpowiednim kontekście podkreślającym korzyści płynące z jej zastosowania. Skomplikowane określenia usług, mają tutaj swoje odpowiedniki w postaci konkretnych 'zdarzeń’, opatrzonych przystępnym wyjaśnieniem oraz możliwością natychmiastowego otrzymania dodatkowych informacji drogą elektroniczną.
'Dopisując’ swoisty ciąg dalszy telewizyjnego spotu TP przygotowanego przez agencję DDB, Digital One udało się znacznie wzmocnić przekaz reklamowy, pozwalając jednocześnie odbiorcom na dokładne zrozumienie nowych usług. Promowaną w TV ofertę można łatwo sprawdzić wypróbowując działanie poszczególnych produktów w wirtualnym, zbudowanym w technologii Macromedia Flash, biurze i zyskując tym samym nowy punkt widzenia.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.