Zbliża się premiera pakietu Office 2013, z nowym wersjami takich aplikacji jak Word, Excel, PowerPoint czy Outlook. W lipcu zobaczyliśmy pierwsze grafiki z pakietu, a dziś poznaliśmy jego ceny.
Nowością w Office 2013 jest model subskrypcji. Klienci za 99 dolarów rocznie będą mogli korzystać z pakietu Office 365 Home Premium na pięciu urządzeniach. Dostaną również 20 GB dodatkowej powierzchni w SkyDrive, 60 minut rozmów miesięcznie via Skype i dostęp do natychmiastowych aktualizacji oprogramowania.
W skład powyższego pakietu wchodzą aplikacje Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Access, Publisher. Microsoft przekonuje, że taki model jest najlepszy rodzin, osób z wieloma komputerami i małych firm.
Office dostępny będzie również w bardziej tradycyjnym modelu. Pakiet Office Home and Student 2013 kupić będzie można za jednorazową opłatą 139,99 dolarów. Nabywcy nie dostaną jednak dostępu do aktualizacji, dodatkowej przestrzeni SkyDrive i minut do wykorzystania w Skype. Nie będą mogli też korzystać z aplikacji Outlook, Access oraz Publisher.
Microsoft przygotował jeszcze dwa rodzaje pakietów dostępnych za jednorazową opłatą. Za 219,99 dolarów klienci otrzymają wersję Office Home and Business 2013 z Outlookiem. Za 399,99 dolarów zaś edycję Office Professional 2013, wyposażoną w aplikacje Access oraz Publisher.
To jednak nie koniec. Microsoft sprzedaje także pakiet w wersji Office 365 Small Business Premium. Za 149,99 dolarów rocznie firmy otrzymają wszystkie aplikacje, 25 GB przestrzeni na pocztę w Outlooku i dodatki związane z konferencjami wideo.
Microsoft nie informuje kiedy Office 2013 będzie dostępny. Premiera odbędzie się zapewne jeszcze tej jesieni, po premierze Windowsa 8.
Wpisy promowane
- Mewa inwestuje w system doboru rozmiaru odzieży oparty na sztucznej inteligencjiDostawca usług tekstylnych firma Mewa kontynuuje swój rozwój, zapewniając sobie większościowe udziały w startupie, jakim jest Esenca Digital Workwear S.R.L. ...
- Zadbaj o właściwą kondycję psychiczną swoich pracownikówDzisiejsze czasy charakteryzują się szybkim tempem życia, które w połączeniu z presją związaną z rywalizacją na coraz bardziej konkurencyjnym rynku ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
- Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.