Office 2013 będzie można kupić w subskrypcji

Opublikowano: 18 września 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Zbliża się premiera pakietu Office 2013, z nowym wersjami takich aplikacji jak Word, Excel, PowerPoint czy Outlook. W lipcu zobaczyliśmy pierwsze grafiki z pakietu, a dziś poznaliśmy jego ceny.

Nowością w Office 2013 jest model subskrypcji. Klienci za 99 dolarów rocznie będą mogli korzystać z pakietu Office 365 Home Premium na pięciu urządzeniach. Dostaną również 20 GB dodatkowej powierzchni w SkyDrive, 60 minut rozmów miesięcznie via Skype i dostęp do natychmiastowych aktualizacji oprogramowania.

W skład powyższego pakietu wchodzą aplikacje Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Access, Publisher. Microsoft przekonuje, że taki model jest najlepszy rodzin, osób z wieloma komputerami i małych firm.

Office 2013

Office dostępny będzie również w bardziej tradycyjnym modelu. Pakiet Office Home and Student 2013 kupić będzie można za jednorazową opłatą 139,99 dolarów. Nabywcy nie dostaną jednak dostępu do aktualizacji, dodatkowej przestrzeni SkyDrive i minut do wykorzystania w Skype. Nie będą mogli też korzystać z aplikacji Outlook, Access oraz Publisher.

Microsoft przygotował jeszcze dwa rodzaje pakietów dostępnych za jednorazową opłatą. Za 219,99 dolarów klienci otrzymają wersję Office Home and Business 2013 z Outlookiem. Za 399,99 dolarów zaś edycję Office Professional 2013, wyposażoną w aplikacje Access oraz Publisher.

To jednak nie koniec. Microsoft sprzedaje także pakiet w wersji Office 365 Small Business Premium. Za 149,99 dolarów rocznie firmy otrzymają wszystkie aplikacje, 25 GB przestrzeni na pocztę w Outlooku i dodatki związane z konferencjami wideo.

Microsoft nie informuje kiedy Office 2013 będzie dostępny. Premiera odbędzie się zapewne jeszcze tej jesieni, po premierze Windowsa 8.

Dawid ZarazińskiOffice 2013 będzie można kupić w subskrypcji

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.