Już po raz czwarty Bałucki Ośrodek Kultury w Łodzi organizuje Ogólnopolski Festiwal Filmów Komórkowych „OFFK- a”. W konkursie może wziąć udział każdy, kto posiada ciekawy pomysł na film zrealizowany za pomocą telefonu komórkowego. Prace można nadsyłać do 31 października 2009 r.
Ogólnopolski Festiwal Filmów Komórkowych „OFFK- a” to festiwal dla osób rozpoczynających swoją przygodę w roli reżysera czy operatora. Jedynym warunkiem udziału w konkursie jest nakręcenie filmu za pomocą telefonu komórkowego trwającego nie dłużej niż pięć minut. Szczególnie doceniane będą prace poruszające zagadnienia istotne dla współczesnego świata.
Ośrodek Kultury jako pierwszy w Polsce, a drugi na świecie organizuje festiwal poświęcony wyłącznie filmom komórkowym. Poprzednie edycje konkursu cieszyły się dużym zainteresowaniem. W zeszłym roku nagrodę główną zdobył Adama Walenda za film „Trawnik Zidane”. W IV edycji festiwalu organizatorzy przygotowali niezwykłe nagrody m.in. : statuetki OFFK-a (offkowe oskary), roczne prenumeraty magazynu „Mobile Internet”, telefon komórkowy HTC Tatoo.
Patronat honorowy nad festiwalem objęły Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi i telewizja Patio TV. Prace uczestników będą oceniane przez osoby bezpośrednio związane ze światem filmów, m.in. Krzysztofa Rynkiewicza, wykładowcę PWSFTiTV i Włodzimierza Sidora, filmoznawcę.
Przegląd finałowy Ogólnopolskiego Festiwalu Filmów Komórkowych „OFFK- a” 2009 odbędzie się 21 listopada 2009r. godz. 18.00 w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. L. Schillera w Łodzi ul. Targowa 61/63.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.