Według marcowych wyników Megapanel/Gemius Okazje.info weszły do pierwszej trójki najpopularniejszych porównywarek cen. Istniejąca od półtora roku porównywarka tym samym weszła do gry o najwyższą stawkę, którą do tej pory toczyły ze sobą Ceneo i Nokaut.
Trzecie miejsce Okazje.info udowadnia, że nawet na pozornie nasyconym rynku ciągle jest miejsce. W ciągu roku Okazje.info zwiększyły liczbę użytkowników o 462 % i poszerzyły swoją ofertę o ponad 800 tysięcy produktów. W tej chwili z serwisu korzystają już dwa miliony użytkowników. Ogromna dynamika wzrostu oglądalności jest związana z wyróżnikami serwisu – oprócz porównania cen w sklepach internetowych Okazje.info prezentują także oferty tradycyjnych marketów, ich gazetki promocyjne, oraz propozycje okolicznościowych prezentów.
– Dostarczamy naszym użytkownikom kompleksowych informacji dotyczących rynku on-line oraz rynku sieci detalicznych. Prezentujemy oferty 1700 sklepów, wprowadzamy też coraz więcej funkcjonalności, które ułatwiają korzystanie z serwisu – system poradników, rankingów oraz opinii. Wychodzimy naprzeciw potrzebom użytkowników – mówi Piotr Broniarczyk, prezes Okazje.info.
Okazje.info zaczynały swoją działalność w październiku 2007 roku na rynku zdominowanym przez najstarsze porównywarki – Skąpca , Ceneo i Nokaut. Od tamtej pory serwis aktywnie uczestniczy w rynku polskiego e-commerce. W lutym 2009 roku został wybrany najlepszą porównywarką cen przez użytkowników serwisu IDG.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.