One-2-One S.A. wspólnie z funduszem MCI Management wspiera rozwój portalu społecznościowego streemo.pl. Spółka Streemo jest częścią grupy kapitałowej Digital Avenue, której inwestorem strategicznym jest MCI. One-2-One posiada 25% udziałów w serwisie, które nabył wraz z transakcją przejęcia spółki Comtica.
Streemo jest przedsięwzięciem realizowanym wspólnie z funduszem MCI Managment oraz dwoma osobami zaangażowanymi w zarządzanie spółką.
Realizując ten projekt każdy z udziałowców wnosi unikatowe umiejętności: One-2-One doświadczenie w zakresie projektów internetowych i mobilnych, a MCI Managment umiejętności z zakresu zarządzania inwestycjami na etapie start-up. Bardzo duże znaczenie ma także zaangażowanie managementu streemo, który na pewno będzie utożsamiał się z sukcesem przedsięwzięcia. – mówi Tomasz Długiewicz prezes One-2-One S.A.
Serwis streemo.pl został w całości przygotowany przez Comtikę: od stworzenia mapy serwisu i doradztwa w zakresie jego funkcjonalności, przez dostarczenie odpowiednich technologii, aż do zapewnienia oprawy graficznej. Serwis pozwala użytkownikom tworzyć własne profile, zakładać grupy tematyczne, wgrywać pliki audio i wideo, przeglądać zasoby multimedialne oraz prowadzić blogi. Streemo.pl wykorzystuje autorskie rozwiązania do zarządzania treścią w kanale internetowym oraz system konwersji plików Comtica Content Platform for Digital Media do formatu flash.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.