One-2-One dwukrotnie wyróżniony

One-2-One, kreator nowych kanałów komunikacji w oparciu o technologie komórkowe, otrzymał dwa wyróżnienia w Konkursie Marketingu Bezpośredniego „Złota Strzała” organizowanym przez redakcję Media i Marketing. Nagrodzony projekt, przygotowany specjalnie dla Radia Eska, umożliwiał intuicyjne pobieranie dzwonków telefonicznych odpowiadających odtwarzanym utworom z listy „Gorąca Setka”. Praca została wyróżniona w kategoriach „Innowacje” oraz „Marketing Bezpośredniej Reakcji”.

„Bardzo się cieszę, że jury doceniło nasz projekt. SMS umożliwia nie tylko jednokierunkową komunikację pomiędzy słuchaczami a stacjami . Jest to narzędzie, które pozwala identyfikować poszczególnych słuchaczy, ich aktywność i zainteresowania. W zamian za zaangażowanie w tworzenie audycji, radio każdemu ze słuchaczy może zaproponować SMSem coś unikatowego, odpowiadającego jego gustom” – powiedział Tomasz Długiewicz, z One-2-One.

Istota projektu polegała na tym, że zamówienie dzwonka odbywało się przez wysłanie krótkiego hasła w trakcie trwania słuchanego utworu bez konieczności podawania jego tytułu lub wykonawcy. Jury konkursu w projekcie One-2-One doceniło fakt, że był to pierwszy tego typu projekt w Polsce i jeden z pierwszych na świecie. W skład jury konkursu weszli znani przedstawiciele marketingu bezpośredniego. Wśród nich m.in. Piotr Badowski – prezes Euro RSCG Dialog, Tomasz Grzybowski dyrektor zarządzający warszawskiego oddziału TequilaBTL Group i Sławomir Stępniewski – prezes HYPERmedia.

W tym roku konkurs Marketingu Bezpośredniego „Złota Strzała”zorganizowano po raz dwunasty. Jego celem jest promocja innowacyjnych oraz efektywnych marketingowo projektów. W tegorocznej edycji, prace można było zgłaszać w dwunastu kategoriach.

http://www.one-2-one.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top