One-2-One Media Solution na zlecenie Wydawnictwa Marquard przygotował SMSową zabawę, która realizowana jest w popularnych tytułach prasowych. Zakres działań One-2-One obejmuje opracowanie koncepcji projektu wraz z komunikacją SMS, zredagowanie ogłoszeń prasowych, obsługę prawną. Konkurs potrwa do 24 czerwca 2009 roku.
Przygotowane działania prowadzone są na łamach pięciu tytułów wydawnictwa: tygodniku Pani Domu i miesięcznikach Joy, Cosmopolitan, Olivia i Shape.
Mechanizm konkursu oparty jest na wysłaniu SMS-a, czyli losowym rzucie „wirtualną” monetą. Wyrzucenie „orła” bądź „reszki”, daje szansę na wygranie nagrody rzeczowej, bądź finansowej. Zwrotny SMS poinformuje uczestników zabawy jaką nagrodę wytypowali. Nagrody rzeczowe i pieniężne są kumulowane na indywidualnym koncie gracza, a każdy uczestnik otrzymuje także bieżące informacje o jego stanie. Grać można dowolną ilość razy tym samym zwiększając pulę nagród jaką można otrzymać.
Dla zwycięzców zostały przygotowane nagrody m.in.: kosmetyki marki Adidas, urządzenia AGD, a łączna wartość nagród pieniężnych to 50 000 złotych.
Jest to już kolejna realizacja dla Wydawnictwa Marquard, przygotowana przez grupę One-2-One – poprzednie to np. SMS-owy konkurs Wygraj KIA realizowany z Olivią, czy stworzenie nowej witryny miesięcznika CKM przez Comtikę – także spółkę z portfela One-2-One.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.