Telewizja Polska S.A. podpisała w poniedziałek, 2 listopada umowę z giełdową Grupą One-2-One na obsługę ruchu Premium SMS na swoich antenach. Wartość zamawianych usług wyniesie około 60 mln zł w ciągu najbliższych dwóch lat.
Przeprowadzony przetarg dotyczył wyłonienia integratora, który udostępni TVP numery Premium SMS na wyłączność oraz będzie realizował na tych numerach usługi interaktywne wykorzystujące wiadomości SMS.
Oferta złożona przez One-2-One okazała się najlepsza pod względem zaoferowanej ceny. Osobiście oceniam jednak, że w bieżącej obsłudze projektów realizowanych na naszych antenach bardzo ważna będzie jakość, do której One-2-One przyzwyczaiło nas w dotychczasowej współpracy. Jestem zadowolony z podpisania umowy z One-2-One, które jest postrzegane, także przez nas, jako jedna z najlepszych spółek zajmujących się komunikacją interaktywną w Polsce. – mówi Zbigniew Badziak, Dyrektor Biura Reklamy TVP.
Cieszymy się, że dochodzi do kontynuacji współpracy z jednym z naszych największych klientów. Stała obsługa dla TVP potwierdza naszą pozycję na rynku w sektorze mediów w zakresie oferowanych przez nas usług interaktywnych. – mówi Sławomir Komiński, wiceprezes One-2-One odpowiedzialny za współprace z partnerami spółki z sektora mediów. Naszym klientom staramy się zawsze przedstawiać rozwiązania, których celem jest w zależności od założeń zwiększanie przychodów bądź budowanie lojalności odbiorców danego medium. – dodaje Komiński.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.