One-2-One S.A. podpisał umowę z TV4 i został współproducentem programu Teleszau, który będzie emitowany na antenie od 26 września do 17 grudnia. Spółka opublikowała wyniki za pierwsze półrocze.
Program Teleszau oparty jest na mechanizmie SMS-owej zabawy aukcyjnej. Na widzów, którzy złożą najniższą i niepowtarzalną ofertę na licytowane przedmioty czekają między innymi samochody i nowoczesny sprzęt elektroniczny. Licytacja zaczyna się od 0,00 zł – uczestnicy mają więc szansę aby za symboliczną kwotę zdobyć atrakcyjne nagrody. Wystarczy wysłać SMSa ze specjalnym kodem i podać najniższą niepowtarzalną kwotę, czyli niewskazaną do tej pory przez żadnego z uczestników.
Koncepcyjnie jest to pomysł One-2-One, spółka zajmuje się także obsługą technologiczną i prawną konkursu. Ważną kwestią jest to, że zostaliśmy współproducentem tego programu. – mówi Tomasz Długiewicz prezes One-2-One S.A.
Spółka One-2-One S.A. opublikowała także wyniki półroczne i podtrzymała prognozę roczną.
Liczba planowanych projektów jest tak wysoka, że zastanawialiśmy się nawet nad podwyższeniem prognoz. Podpisanie umowy z TV4 jest na pewno jednym z elementów, który będzie miał pozytywny wpływ na wyniki spółki.- dodaje Tomasz Długiewicz
W 2005 roku przychody grupy One-2-One wzrosły o 107 proc. do 9,2 mln zł. Firma wypracowała 985 tys. zł zysku EBITDA oraz 558 tys. zł zysku netto wobec, odpowiednio: 234 tys. zł i 221 tys. zł rok wcześniej.
www.one-2-one.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.