Słynne rogale świętomarcińskie z nadzieniem z białego maku i bakaliami, mają swoich zagorzałych fanów także poza granicami Wielkopolski. Giełdowa Grupa One-2-One przygotowała serwis społecznościowy wspierający budowanie grupy rogalożerców.
Portal społecznościowy, dostępny jest pod adresem http://rogal.streemo.pl/. Warszawiacy i wszyscy fani poznańskich wypieków mają okazję dowiedzieć się jak wyrabia się rogale, dlaczego za ich podrabianie można jakiś czas oglądać świat przez kraty, a także jak mieszkańcy Poznania świętują 11 listopada podczas Święta Ulicy Święty Marcin. Serwis umożliwia rogalożercom aktywność społecznościową – w tym prowadzenie blogów, komentowanie zawieszonych materiałów, jak i umieszczanie własnych zdjęć i filmów oraz bezpośredni kontakt z innymi użytkownikami.
Już po raz czwarty prowadzimy akcję promowania w Warszawie świętomarcińskich rogali, a przez to także samej firmy, która dumna jest ze swoich poznańskich korzeni. W tym roku dostarczymy osobiście słodkie prezenty do ponad 300 naszych stałych klientów ze stolicy. – mówi Tomasz Dworek, marketing manager Grupy One-2-One. Do warszawskich adresatów informacja o portalu rogalożerców dociera właśnie wraz rogalami z renomowanej poznańskiej cukierni. One-2-One liczy, że serwis będzie aktywnie działał także po zakończeniu akcji. Mamy w Warszawie wiernych fanów rogali, którzy w rozmowach z nami czasem już we wrześniu upewniają się, czy będą mieli okazję ponownego ich skosztowania. – dodaje Dworek.
One-2-One w swych świętomarcińskich działaniach promocyjnych korzysta z własnych narzędzi marketingowych wykorzystujących komunikację mobilną i internetową. Na co dzień oferuje je przedsiębiorstwom działającym głównie w sektorze mediów i usług marketingowych. Tym razem spółka postawiła na społeczność. Została przygotowana specjalna witryna internetowa z wykorzystaniem kreatora serwisów społecznościowych Streemo.pl, który odnotował w bieżącym roku znaczny sukces – od ponad roku od jego uruchomienia z możliwości jakie w nim drzemią skorzystało ponad 8 tys. internautów tworząc własne strony internetowe. Według Google Analytics serwisy stworzone na platformie streemo.pl odnotowują każdego miesiąca około pół miliona unikalnych użytkowników.
W maju bieżącego roku, projekt „rogalowy” promujący giełdową spółkę rok wcześniej, otrzymał wyróżnienie Golden Arrow w kategorii marketing mobilny – najważniejszą na polskim rynku nagrodę dla firm świadczących usługi z zakresu marketingu bezpośredniego.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.