Grupa Onet.pl uruchomiła nowy projekt www.przez-pokolenia.pl. Równolegle rozpoczął się konkurs promujący projekt „Historia z Myszką”.
Akcja www.przez-pokolenia.pl ma na celu budowanie i wzmacnianie więzi rodzinnych między pokoleniami i promowanie aktywnego wizerunku seniorów. Skierowana jest do szerokiej grupy odbiorców, zarówno młodzieży jak i ludzi starszych.
Użytkownicy www.przez-pokolenia.pl znajdą tu ofertę poradnikową, podzieloną na sekcje tematyczne m.in.: Jak to zrobić; Finanse z eurobankiem; Sekcja Akademia e-Seniora UPC czyli przewodnik po Internecie. Wszystkie informacje zaprezentowane zostały w prosty i czytelny sposób.
Równolegle ze startem akcji rusza konkurs „Historia z myszką”. Jego idea polega na zachęcaniu młodych ludzi, aby razem z rodzicami i dziadkami obejrzeli rodzinne zdjęcia, opisali ich historię i wysłali na www.przez-pokolenia. Do wygrania jest 130 nagród „nowej generacji dla starszej generacji” wśród nich laptopy, kursy komputerowe i podręczniki.
Partnerami akcji są: UPC Polska, eurobank, Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego (FRSI) oraz Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności (PAFW).
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.