Onet.pl i Ringier Axel Springer Polska tworzą zintegrowaną spółkę sprzedażową

Grupa Onet.pl i Ringier Axel Springer Polska połączą swoje siły i utworzą jedną, zintegrowaną spółkę sprzedażową. Każda z firm będzie posiadała 50 proc. udziałów w nowej organizacji o nazwie Media Impact Polska.

Ringier Axel SpringerNowa organizacja ma być lepiej zorientowana na potrzeby klientów, oferując poszerzone portfolio mediów oraz produkty cross-mediowe. Media Impact Polska będzie funkcjonować niezależnie od Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet, ale pod kierownictwem ekspertów z obu firm. Do zarządu spółki wejdą: Maciej Kossowski (Onet), zastępca dyrektora generalnego, dyrektor ds. kluczowych klientów i sprzedaży Agencyjnej, Mariusz Wąsiński (RASP), dyrektor sprzedaży specjalnej i Justyna Duszyńska (Onet), dyrektor operacyjny, odpowiedzialna również za sprzedaż regionalną. Rekrutacja na stanowisko Dyrektora Generalnego Media Impact Polska jest aktualnie prowadzona. Nowa organizacja zostanie uruchomiona w czwartym kwartale bieżącego roku.

Połączenie sił i stworzenie jednej organizacji sprzedażowej, która będzie oferować jedne z najsilniejszych cyfrowych i prasowych marek na polskim rynku, pozwoli nam zdobyć przewagę konkurencyjną i zaproponować naszym klientom idealnie dopasowane rozwiązania reklamowe – powiedziała Edyta Sadowska, szefowa Ringier Axel Springer Polska.

Media Impact Polska będzie największą organizacją sprzedażową w Polsce, która połączy doświadczenia Onetu i Ringier Axel Springer Polska, aby oferować szeroki wachlarz unikalnych produktów. Klienci obu firm zostaną wkrótce poinformowani o nowej organizacji i nowych możliwościach marketingowych, które będziemy oferować w przyszłości – dodał Robert Bednarski, szef Grupy Onet.

Portfolio nowej spółki będzie łączyć marki zarówno prasowe jak i cyfrowe: Onet.pl, Fakt, Przegląd Sportowy, Newsweek i Forbes.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top